Enterprise Advisor till Telavox Stockholmskontor!
Telavox / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telavox i Stockholm,
Uppsala,
Eskilstuna,
Västerås,
Norrköping eller i
hela Sverige På Telavox har vi en grym advisoravdelning som tar hand om våra kunder på bästa sätt. Advisororganisationens mission är att ge service i världsklass och vara ansiktet (eller rösten) ut mot kunden för Telavox. Avdelningen för våra största kunder, vår Enterpriseavdelning, letar nu efter en stjärna som med placering i Stockholm, kan fortsätta att ta våra största kunder med storm! Är det du?
Målet med vår support är att förekomma kunden med sina behov innan de själv blir medvetna om dom och på så sätt överträffa alla förväntningar. Advisorn tar helhetsansvaret för att varje kund är happy och har en optimal kommunikationslösning över tid samt att våra produkter och tjänster används på ett effektivt sätt. I alla sina arbetsuppgifter drivs Advisorn av att uppnå maximal kundnöjdhet och leverera service och support i världsklass!
Om jobbet
I rollen som Enterprise Advisor ansvarar du för hela kundlivscykeln och kundutvecklingen av våra största kunder. Detta innebär att du har fullt ansvar för dina tilldelade kunder avseende leverans, utbildning, förvaltning och utveckling med målet att få kunden så lycklig och självgående som möjligt. Kunderna älskar dig för att du är grym på att få dem att nyttja produkten på bästa sätt. Du hanterar, via telefon och mail, alla ärenden kopplade till dina kunder och din roll är rådgivande, supporterande och till viss del säljande. Ditt dagliga arbete centreras kring att bygga en positiv relation till dina kunder och du lägger mycket tid och energi vid att verkligen förstå kundens verksamhet och behov för att kunna säkerställa att kunden använder vår produkt på bästa möjliga sätt, för just din kund.
Ditt primära fokus är givetvis att generera nöjda kunder och en viktig del i detta är ditt löpande arbete med att optimera kundens portfölj i förhållande till dess verksamhetsbehov. Enterprise Advisor-rollen går närmast att likna vid en projektledare där du agerar tekniskt kunnig och med ett tydligt intresse i kunden håller ihop alla trådar för att driva effektivisering både för kunden och för Telavox.
Våra Advisors som redan jobbar på Telavox älskar det här jobbet för att de får jobba med den bästa produkten på marknaden, är ansvariga för sina egna kundrelationer och dessutom har riktigt bra kollegor att hänga med varje dag.
Publiceringsdatum2018-06-19BakgrundFör att lyckas i rollen tror vi att du har ett kommersiellt tänk och vara kommunikativ eftersom du har en nära relation till kund. På vår Enterprise-avdelning finns som sagt våra största kunder och vår drömkandidat är en stjärna på att mixa professionalism med glimten i ögat och gött snack mot våra kunder. Du är riktigt bra på service och är alltid mån om att överträffa kundens förväntningar. Kunderna tycker alltid att du håller vad du lovar. Du behöver vara van vid att lära dig nya tekniska tjänster för att i förlängningen kunna beskriva hur kunden använder Telavox tjänster på bästa sätt.
Vi söker dig med relevant universitets- eller högskoleexamen, gärna med teknisk inriktning. Du har några års dokumenterad erfarenhet av projektledning vid tekniska leveransprojekt. Du är van vid att arbeta i och leda distribuerade projekt. Du har tidigare erfarenhet av arbete ute hos kund samt erfarenhet av att leverera tjänster till medelstora och stora företag. Meriterande är erfarenhet telekombranschen, expertkunskap inom Skype for business eller förkärlek till Lync. Givetvis värdesätter vi kunskaper om molnbaserade tjänster.
För att hantera Telavox största kunder på bästa sätt är svenska och engelska ett krav, och vi kommer bli väldigt glada om du har god förståelse även för de nordiska språken.
Att jobba på Telavox
Telavox mission är att utmana, utveckla och ha roligt - det bör vara anledningarna till att du vill gå till jobbet på morgonen. Vår kultur är pragmatisk, prestigelös och vi älskar feedback för att utvecklas. Vi satsar mycket tid, pengar och engagemang på de vi väljer att anställa, vilket också gör att vi förväntar oss mycket tillbaka. Vår filosofi är att det ska vara roligt att arbeta hos oss! Du kommer att uppleva en arbetsplats med massor av tävlingar, utmaningar och sociala evenemang.
Vi längtar efter dig!
Vi tillämpar ett löpande urval, så ansök redan idag! Om du har frågor om Telavox eller våra tjänster så hör gärna av dig - vi tycker bara det är kul om du ringer! Du når Rekryteringsansvarig - Victoria Lindén på
victoria.linden@telavox.com alternativt 040-620 02 60.
Search word: Service Manager, Project Manager, Customer care, Customer Success
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktVictoria Lindén
victoria.linden@telavox.com +46406200260
FöretagTelavox
AdressTelavox
Kungsgatan 33
11156 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 33, Stockholm
Jobbnummer 4212136
Observera att sista ansökningsdag har passerat.