Eniro Söker Sercice Desk Agent
MultiMind Bemanning AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos MultiMind Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.
[Eniro]
Eniro är ett sökföretag som aggregerar, filtrerar, organiserar och presenterar lokal information. Deras tillväxt drivs av användarnas ökade mobilitet och multiscreenbeteende, där de ligger i framkant med moderna tekniska lösningar. I över hundra år har Eniro hjälpt människor hitta lokal information och företag att hitta kunder.
Supportpersonal till Eniros Service Desk!
Som svensktalande Service Desk Agent på Eniro kommer du att ta emot inkommande samtal i Eniros Service Desk som idag består av ett serviceinriktat team på 3 personer. Teamet arbetar med internsupport till medarbetarna då det gäller allmänna IT-frågor som behörigheter, lösenord och inloggningsproblem med mera. Du kommer att fungera som en "first line support" vilket innebär att du främst per telefon och mail kommer att ge service och support till Eniros egna anställda.
I arbetsuppgifterna ingår bland annatorderhantering och upprättandet av behörigheter och konton. Du ska noggrant logga de ärenden du hanterar och upprätthålla en hög servicenivå vid både låg och hög belastning. Service Desken tjänstgör som Eniros enda kontaktpunkt för interna supportfrågor och du får en viktig roll inom vår organisation. Arbetet inleds med en grundläggande utbildning som kommer att bestå av både teoretiska och praktiska avsnitt. Därefter kommer vidareutbildning att ske kontinuerligt.
Vem söker vi?
Du har avslutad gymnasieutbildning och erfarenhet av service och kundbemötande sedan tidigare. Du har även erfarenhet av att arbeta med dator och telefon som främsta verktyg, gärna i en kundtjänst eller supportfunktion. Du har mycket goda kunskaper i svenska och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Du ska kunna uttrycka dig obehindrat på engelska och det är önskvärt att du kan föra enklare konversation på svenska.
Som person är du ambitiös, analytisk, driven, ödmjuk och lättlärd. Du söker ständigt efter möjligheter att se förbättringsmöjligheter och tar gärna initiativ, en viktig egenskap då vi ständigt analyserar vårt arbete och söker efter förbättringar. Du värdesätter eget ansvar, högt tempo, lagarbete och rak kommunikation. Vidare är du problemlösningsorienterad som trivs med att samarbeta och har ett trevligt sätt i kontakten med andra. Du är resultatinriktad, ansvarstagande och har en känsla för service. Är detta du, så skicka in en ansökan!
Omfattning: Heltid mammavikariat till 1 Augusti, med möjlighet till ev. förlängning
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Publiceringsdatum2015-02-13Arbetstider och omfattning& månaders- konsultuppdrag Omgående
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-02-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLovisa Rosén-Lidholm +46 821 67 20
FöretagMultiMind Bemanning AB
AdressMultiMind Bemanning AB
Kungsgatan 66
11122 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 66
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2166093
Observera att sista ansökningsdag har passerat.