Eniro 118 118 AB söker Telefonist/Agent till vårt Contact Center
Eniro 118 118 AB / Receptionistjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Eniro 118 118 AB i Sundsvall,
Östersund,
Solna,
Norrköping,
Kristianstad eller i
hela Sverige Dina arbetsuppgifter är att svara de kunder som ringer in till våra tjänster snabbt, effektivt och med ett leende.
Dina personliga egenskaper
Du är lyhörd och har modet att ta egna initiativ för att överträffa kundens förväntningar. Du är nyfiken och kan ändra arbetssätt om det krävs och håller koll på vad som händer i omvärlden. Att söka fram information på Internet tillhör din vardag.
Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av att arbeta inom Kundtjänst eller Contact Center, men det är inget krav. Det viktiga är att du är rätt person som vill arbeta med oss oavsett om du är aktiv arbetssökande eller studerande.
Vi söker dig som:
• Kan behålla samma fokus från första till sista kund
• Gillar att jobba mot uppsatta mål och har ett driv att utvecklas och förbättras
• Har en hög skrivhastighet
• Har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
Låter det här som dig? Sök redan idag då tester och intervjuer sker löpande och första utbildningsstart är 2 januari.
Kontoret i Sundsvall är litet och har för närvarande öppet dagtid, vardagar. Utbildningen är 56 timmar fördelat på 7 arbetsdagar. För att få ut det mesta av utbildningen behöver du vara tillgänglig för arbete vardagar de första två månaderna.
Eniro 118 118 AB visar respekt för människors olikheter, oavsett kön, könsidentitet eller könsuttryck, etnisk tillhörighet, religion, funktionsnedsättning, sexuell läggning och ålder.
Läs mer om oss:
https://contactcenterpartner.eniro.sehttps://www.eniro.se/118118Lockas du av att hjälpa kunder snabbt och effektivt via telefon och dator? Vi söker dig som är orädd, brinner för service och kvalité och som trivs med att vara kundens problemlösare. Vill du vara en del av vårt härliga gäng, sök då redan idag.
Eniro 118 118 AB har verksamhet i Stockholm, Norrköping och Sundsvall med drygt 100 medarbetare. Företaget är en del av Eniro-koncernen, som är listad på Stockholmsbörsen och har ca 1 700 anställda i Norden och Polen.
Eniro 118 118 AB Contact Center samarbetar med Eniros Contact Center i Finland och är proffs på kundservice, och tar sig an uppdrag avseende all typ av kundtjänst, merförsäljning, kundrelationer och telefonväxel. Kunderna betjänas via telefon, e-post, i sociala medier och chattar - närsomhelst och varsomhelst, vid behov dygnet runt. Genom att outsourca kundtjänst till vårt Contact Center kan företag frigöra resurser för att fokusera på sina affärsmål med oss som professionell partner.
Varaktighet, arbetstid
Arbetstid Anställningen är en timanställning/behovsanställning som varierar över tid utifrån dina önskemål och vårt behov, från ca 40 % och uppåt. Du får ditt schema med 3 veckors löpande framförhållning och du omfattas av kollektivavtal.
Publiceringsdatum2018-12-12ErsättningAnställningen är en behovsanställning med timlön. Övertid, OB-ersättning och andra anställningsförmåner regleras i kollektivavtalet och omfattar samtliga anställda.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-01-13
Ange följande referens när du ansöker: Telefonist/Agent
KontaktMarie Sjöbom
rekrytering.118118contactcenter@eniro.comFöretagEniro 118 118 AB
AdressEniro 118 118 AB
Nybrogatan 14
85231 Sundsvall
KontorsadressNybrogatan 14
Jobbnummer 4505344
Observera att sista ansökningsdag har passerat.