Enhetskoordinator till administrativa serviceenheten

Nacka kommun, administrativa serviceenheten / Administratörsjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Nacka, Kristinehamn, Karlskoga, Storfors, Lekeberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nacka kommun, administrativa serviceenheten i Nacka

Nacka är en av Sveriges mest attraktiva och välrenommerade kommuner. Med fokus på mål, resultat och ständig utveckling strävar Nacka efter att bli bäst på att vara kommun. Ambitionen uppnås genom att Nacka ska vara bland de 10 procent bästa i kommunala jämförelser och kommunens verksamheter ska vara bland de 25 procent mest kostnadseffektiva kommunerna i landet per område. Nacka kommun är arbetsgivaren för dig som med stor frihet förnyar och gör skillnad.



Nacka befinner sig i ett expansivt skede och behöver förstärka organisationen.

Nu söker vi dig som kan bidra till utvecklingen i en av Sveriges mest innovativa kommuner. Låter det som en utmaning för dig?

Enheten för Bygg och Anläggning ansvarar för byggandet av kommunens välfärdsfastigheter och allmänna anläggningar. Enheten ansvarar för genomförandet och uppföljning av projekten utifrån tid, budget och kvalitet.

Ditt uppdrag
Som koordinator är du en del av navet på enheten och bistår i handläggning av ärenden, kontering och granskning av fakturor, registrerar i dokumenthanteringssystem och hanterar inkomna ärenden i vårt ärendehanteringssystem. Du förväntas även bistå projektledare och enhetens ledningsgrupp med administrativt stöd.

Publiceringsdatum
2020-10-01

Profil
• Minst ett års erfarenhet av arbete som koordinator.
• Erfarenhet av fakturahantering.
• Erfarenhet av ärende- och dokumenthanteringssystem.
• Mycket goda kunskaper i svenska språket.
• Van användare av Excel och Word.
• Erfarenhet av Business world web eller Agresso är meriterande.
• Eftergymnasial utbildning är meriterande.
• Erfarenheter från byggsektorn är meriterande.
• Kunskap om allmänna handlingar och lagstiftning som styr arbetet är meriterande.

Som person har du ett serviceinriktat och utåtriktat arbetssätt samt trivs med att hjälpa andra. Du är noggrann, kommunicerar väl och har en mycket god samarbetsförmåga. Du har god it-vana och erfarenhet av digital ärende- och dokumenthantering.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Vi erbjuder
Vi erbjuder en arbetsplats som bidrar till hållbar utveckling med klimat- och hälsosmarta val. Hos oss får du arbeta mot tydliga och utmanande mål och samtidigt bidra till samhällsnyttan i en kommun i ständig utveckling.

Om tjänsten Heltidstjänst med tillträde enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag 18/10.

Inför rekryteringsarbetet har Nacka kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediasäljare, rekryteringssajter och liknande.

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse Provanställning t.o.m.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-10-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Nacka kommun, administrativa serviceenheten

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2020/80".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Nacka kommun (org.nr 212000-0167)

Arbetsplats
Nacka kommun, administrativa serviceenheten

Jobbnummer
5381351

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Nacka kommun, administrativa serviceenheten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nacka kommun, administrativa serviceenheten: