Enhetschef till Kontaktcenter
Region Västmanland / Administratörsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Västmanland i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Välkommen till en arbetsplats där du är mitt i livet och samhället. Och gör skillnad varje dag. På riktigt.
Ansök senast 23 juli.
Publiceringsdatum2017-06-30Dina arbetsuppgifterSom enhetschef är ditt ansvar att planera, leda och följa upp verksamhetens mål och planer. I rollen ingår att ständigt utveckla och driva verksamheten mot ständiga förbättringar, alltid med kunden i fokus. Du har det operativa ansvaret för verksamhet, ekonomi, resultat, personal och arbetsmiljö.
Som enhetschef ingår du i Regionservices ledningsgrupp och bidrar där med din kompetens och ditt engagemang. Din enhet består av ca 12 medarbetare som har sin placering i Västerås.
Om arbetsplatsen
Regionservice inom Region Västmanland utgör en egen verksamhet med huvuduppdrag att bedriva en kostnadseffektiv verksamhet med god kvalitet inom områdena Drift, Logistik, Städ och Transport. Verksamheten har 225 anställda och är verksam i Fagersta, Köping, Sala och Västerås.
Kontaktcenter kommer från och med 1 oktober 2017 att tillhöra Regionservice. Enheten arbetar med att stödja Region Västmanlands verksamheter och invånare med exempelvis upplysning, beställning, försäljning och telefonväxel.
KvalifikationerDu har examen från högskola/universitet eller kvalifikationer/erfarenheter som bedöms likvärdiga. Utbildning inom ekonomi, gruppdynamik/-utveckling och arbetsmiljö ser vi som meriterande. Vi vill att du som söker har erfarenhet av liknande chefsuppdrag och det är fördelaktigt med goda kunskaper inom ekonomi och arbetsmiljö. Vi förutsätter att du har god datavana samt goda kunskaper i svenska och engelska språket i såväl tal som skrift.
Som ledare skapar du engagemang och delaktighet där du motiverar och förser andra med befogenheter för att effektivt nå gemensamma mål. Du arbetar bra med andra människor och är en god kommunikatör på både individ- och gruppnivå. Som person har du förmåga att vara lugn och stabil i pressade lägen och du har väl grundade värderingar med ett etiskt perspektiv som styr dig i avgörande situationer. Du är tillmötesgående i ditt bemötande och anstränger dig för att leverera lösningar.
Anställningsvillkor
Heltid, tillsvidareanställning. Tillträde efter överenskommelse.
Välkommen med din ansökan senast 23 juli 2017
Urvalsarbete och intervjuer kan ske löpande under ansökningstiden varför vi ber dig att skicka din ansökan snarast möjligt!
Bifoga inte betygshandlingar med din ansökan, dessa ber vi dig ta med vid en eventuell intervju.
Region Västmanland eftersträvar mångfald och välkomnar sökanden med olika bakgrund för att möta framtidens behov.
Vi samarbetar med "Jobba i Västerås". Besök deras hemsida, jiv.se, för att få information om Västerås och vilket stöd Medflyttarakademin kan ge till dig och din respektive vid en flytt till Västerås.
Vi tackar nej till dig som säljer alla slags rekryteringstjänster.
Region Västmanland är en av länets största arbetsgivare med ca 6 500 anställda. Vår huvuduppgift är att bidra till ett gott liv för västmanlänningar. Det gör vi genom att arbeta med hälso- och sjukvård, tandvård, utbildning, kultur, näringslivsfrågor, kollektivtrafik och miljö. Västmanland har ett centralt läge i Mälardalen. Här finns bra boende, service och kommunikationer samt goda förutsättningar för en rik fritid.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-07-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKristina Fahlström, Verksamhetschef 021-17 49 39
Irene Grahn, Vision 021-17 36 63
Maria Dahlgren, Kommunal 010-442 81 82
FöretagRegion Västmanland
AdressRegion Västmanland
Region Västmanland
72189 Västerås
KontorsadressRegion Västmanland
Jobbnummer 3584498
Observera att sista ansökningsdag har passerat.