Enhetschef Privat hemtjänst skövde

Systrarna Odh's Hemtjänst AB / Sjukvårdschefsjobb / Skövde
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla sjukvårdschefsjobb i Skövde, Tibro, Tidaholm, Götene, Skara eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Systrarna Odh's Hemtjänst AB i Skövde, Skara, Hjo, Falköping, Mariestad eller i hela Sverige

Systrarna Odhs hemtjänst verksamhets idé är att erbjuda personer som har beviljats biståndsbedömd hemtjänst ett alternativ till den kommunala hemtjänsten, samt delegerad hemsjukvård samt Rut-tjänster.

De kvalitets mål vi arbetar emot är nöjda vårdtagare samt engagerade och nöjda medarbetare.
Våra vårdtagare skall alltid känna att de är i centrum, vi är till för honom/henne genom att vara en hemtjänst som utgår ifrån vårdtagarens behov och önskemål.
Vi skall skapa förutsättningar till en meningsfull vardag genom att vara en resurs och hjälpande hand att klara sina vardagliga behov och önskemål.
Vår vision är att ge möjlighet att varje människa skall känna sig unik och respekterad precis som den hon/han är.

Vi har varit verksamma i Skövde kommun sedan september 2011 och vi växer så det knakar, men vi skall aldrig växa mer än att vi klarar av att hålla vår kvalitet. Allt som vi gör handlar om kvalitet och vårt ledord är, endast det bästa är bra nog.

Vi inom de ledande funktionerna för Systrarna Odh tänker att vara ute i verksamheten så mycket som möjligt för att utveckla vården och omsorgen för våra vårdtagare och vår personal. Därför söker vi nu någon sprudlande, empatisk och entusiasmerande enhetschef för Systrarna Odh's hemtjänst AB, som kan vara den som leder det dagliga arbetet inom företaget.

Vi tänker oss att du är undersköterska eller sjuksköterska i grunden för att sedan ha kryddat din bakgrund med en arbetsledande utbildning och en erfarenhet i att leda en vårdenhet.
Viktigt för oss är att du delar våra värderingar och att var och en är unik och skall så behandlas.

Dina arbetsuppgifter blir att ansvara för allt vad gäller personalfrågor såsom schemaplanering, lönerapportering, handledning, vidareutbildning, nyanställningar och introduktionen av dessa.
Vidare så ansvarar du också för vård planering/kundplaneringen och för att kvalitetsmålen följs. Du har också ansvar för att enhet Skövde följer de ekonomiska ramarna som du får i budget för enheten.

Du kommer att ingå i ledningsgruppen för Systrarna Odh's hemtjänst och vi hoppas att du är en person som brinner för att utveckla och tänka i nya kreativa banor. Du kommer också att ha ett lönsamhetsansvar för verksamheten i Skövde.

Vi lägger en stor vikt vid personlig lämplighet. Vi tänker oss dig som sökande är en drivande och sprudlande person som är lika bra förvaltare som utvecklare. Du skall tycka att det känns inspirerande att vara med och bygga vidare på Systrarna Odhs unga företag med dina idéer och ditt ansvar.

Vår verksamhet idag är i Skövde men en utökning av enheter i andra städer är just i detta nu på gång.
Vi har idag ca 30st anställda undersköterskor och städerskor. Vårt kontor ligger i Skövde, där kommer också din dagliga placering att vara.

Tjänstgöringsgraden är 100%

Lön enligt överenskommelse
Tillsvidareanställning, vi tillämpar 6 mån provanställning

Vi tar enbart emot ansökningar via e-post, bjarne@systrarnaodh.se

Publiceringsdatum
2012-10-11

Körkortskrav
B
Tillgång till egen bil

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Vi tillämpar provanställning 6 månader

Ersättning
Fast lön
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-11-10
Ansökan kan skickas till e-postadress: bjarne@systrarnaodh.se

Företag
SYSTRARNA ODH'S HEMTJÄNST AB

Adress
SYSTRARNA ODH'S HEMTJÄNST AB
PÅLHAMMARSGATAN 10 B
52132 FALKÖPING

Kontorsadress
Kaplansgatan 25
Skövde

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 070-6754809
E-postadress: bjarne@systrarnaodh.se

Jobbnummer
1363137

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Systrarna Odh's Hemtjänst AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Systrarna Odh's Hemtjänst AB: