Enhetsassistent till Stöd och Hälsa i Båstad
Båstads Kommun, Stöd och Hälsa, Båstad / Administratörsjobb / Båstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Båstad,
Laholm,
Ängelholm,
Halmstad,
Bräcke eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Båstads Kommun, Stöd och Hälsa, Båstad i Båstad Professionalism, arbetsglädje och respekt - Båstads kommun är en kreativ plats för alla som vill utveckla, förändra och förbättra. Tillsammans känner vi stolthet över det vi gör och är öppna för omvärlden.
Vi söker dig som vill vara med i teamet och göra Stöd och Hälsa så stabilt och kvalitativt för våra brukare som möjligt. I Stöd och hälsa ingår bland annat LSS-verksamheter och socialpsykiatri. I Båstads kommun finns idag 12 enhetsassistenter och du blir en i teamet som planerar och bemannar de dagliga insatserna i enlighet med den enskildes biståndsbeslut.
Dialog och samarbete är viktigt för oss och vi ser en stor vinning i att kunna dela med oss av vår kunskap och erfarenheter samtidigt som vi kan lära oss nytt. Vill du vara en del i vårt team och göra skillnad för våra medborgare? Vi ser fram emot att få veta mer om dig. Läs vidare i annonsen för att få veta mer om tjänsten och vad som är viktigt i denna roll.
Publiceringsdatum2021-10-22ArbetsuppgifterSom enhetsassistent arbetar du bland annat med att säkra upp bemanningen på området, granska och attestera fakturor, samt ansvara för inköp på området. Att ha erfarenhet av olika ekonomiska och administrativa system är en förutsättning i det dagliga arbetet. I arbetsuppgifterna ingår bland annat hantering av delar i vårt lönesystem Personec, schemasystemet TimeCare, Multi Access och fakturahantering i Proceedo.
Under 2019 och 2020 har vi inom Vård- och omsorg arbetat med att införa Heltidsresan och fortsätter med att arbeta för hållbar arbetstidsförläggning.
Du samarbetar och stöttar dina assistentkollegor och det finns ett framtaget tvillingskap med enhetsassistent inom Stöd och Hälsa. I ansvaret ingår att förbereda, planera och säkra upp bemanning på området även under helger men du har inte helgjour. Du arbetar också tillsammans med enhetschef med att bidra till utveckling i teamet och i verksamheten.
Arbetstiden är måndag-fredag.
KvalifikationerDu har en ekonomiutbildning på minst gymnasienivå, alternativt utbildad löneadministratör eller ekonomiassistent eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Vi söker dig som har flera års erfarenhet av administrativt arbete.
Som person gillar du att vara spindeln i nätet, är kommunikativ och bra på att utföra många olika arbetsuppgifter. Du har lätt att lära dig olika administrativa system samt ge stöd till andra. Du är lösningsorienterad, flexibel och har god förmåga att planera, organisera och prioritera i ditt arbete. Du är självständig och tar ansvar för dina arbetsuppgifter samtidigt som du med glädje hjälper din omgivning.
Du har god IT-vana och har lätt för att tillägna dig olika system. Du behöver kunna hantera det svenska språket väl både i tal och i skrift.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
ÖVRIGT
Kommunala avtal gäller.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Rökfri arbetstid tillämpas.
Inför rekryteringsarbetet har Båstads kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde enligt överenskommelse.
ErsättningEnligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-11-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBåstads Kommun, Stöd och Hälsa, Båstad
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "52".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Båstads kommun (org.nr 212000-0944)
Arbetsplats Båstads Kommun, Stöd och Hälsa, Båstad
Kontakt Enhetschef Stöd och hälsa
Johannes Häll
0431-773 85 Jobbnummer 6063833
Observera att sista ansökningsdag har passerat.