Enhetsassistent/ Avgiftshandläggare

Åmåls Kommun, Vård- och omsorgsförvaltningen / Administratörsjobb / Åmål
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Åmål, Säffle, Bengtsfors, Grums, Mellerud eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Åmåls Kommun, Vård- och omsorgsförvaltningen i Åmål

Vård- och omsorgsförvaltningen söker

ENHETSASSISTENT/AVGIFTSHANDLÄGGARE

Anställningsvillkor:
Tillsvidareanställning 100 % med tillträde vid tidpunkt som senare överenskoms. Anställningen är för närvarande fördelad 50% enhetsassistent och 50% avgiftshandläggare med för närvarande placering vid Åmålsgården Hemvården/ Norrtull.

Arbetsuppgifter/ansvar:
Som enhetsassistent ansvarar du för fakturahantering, personalredogörarskap, interna och externa kontakter samt medverkar vid budgetuppföljning. Som avgiftshandläggare ansvarar du för förekommande avgiftshantering inom vård och omsorg. Du kommer ingå i ett team på nio personer bestående av enhetsassistenter, avgiftshandläggare och verksamhetssamordnare. Du är direkt underställd äldreomsorgschefen.

Publiceringsdatum
2013-07-04

Kvalifikationer
Vi söker dig som har 3-årig gymnasial utbildning med ekonomisk inriktning eller annan utbildning/erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Det är meriterande om du har eftergymnasial utbildning med inriktning mot ekonomi- och/eller personaladministration samt några års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Du ska ha god datorvana och det är meriterande om du har kunskap om våra IT-system (Agresso, Procapita och Medvind). Vi förväntar oss att du har god förmåga att kommunicera i tal och skrift. B-körkort är ett krav.

Dina personliga egenskaper
Som person är du social, utåtriktad och har en god förmåga att arbeta självständigt. Du är även organiserad, strukturerad, noggrann och driven. Du gillar högt tempo och är van att hantera flera olika ärenden samtidigt. Stor vikt kommer att fästas vid personlig lämplighet.

Ersättning
Månadslön, individuell lönesättning. Ange löneanspråk vid ansökan.

Information:
Äldreomsorgschef Marco Niemelä, 0532-170 36 eller marco.niemela@amal.se
Vision, Marita Burman-Linder, telefon 0532-173 52

Så ansöker du
Välkommen med din ansökan i form av personligt brev och CV som ska vara inkommen senast måndagen den 12 augusti 2013 till vard.omsorg@amal.se . Ansökan ska märkas: Enhetsassistent/
avgiftshandläggare, dnr VON 2013/76. Betyg, intyg med mera som styrker ditt CV inlämnas efter anmodan.

Rekryteringsansvariga har tagit ställning till i vilka medier annonsen ska införas och vi undanber oss kontakter med övriga annonseringskonsulter.

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-08-12
Ange följande referens när du ansöker: dnr VON 2013/76
Ansökan kan skickas till e-postadress: vard.omsorg@amal.se

Kontakt
Marco Niemelä, äldreomsorgschef 0532-170 36

Facklig kontakt
Marita Burman-Linder, Vision 0532-173 52

Företag
Åmåls kommun, vård- och omsorgsförvaltningen

Adress
Åmåls kommun, vård- och omsorgsförvaltningen
Box 62
66222 ÅMÅL

Kontorsadress
Norrtull, Kyrkogatan 2
Åmål

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0532-17115
Faxnummer: 0532-17327
E-postadress: vard.omsorg@amal.se

Jobbnummer
1599703

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Åmåls Kommun, Vård- och omsorgsförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Åmåls Kommun, Vård- och omsorgsförvaltningen: