Engagerade helpdeskmedarbetare sökes!

Proffice Sverige AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

För vår kunds räkning söker vi fem drivna personer som vill arbeta med first line support gentemot kunder. Arbetsuppgifterna innebär att ta emot felanmälningar, ge feedback och lösa problem. Den nuvarande helpdeskfunktionen ska utökas för att kunna ge bättre service och arbetstiderna kommer förutom dagtid även att vara förlagda till kvällar och helger. Du kommer att bli anställd som konsult i Proffice. Skicka in din ansökan snarast då tjänsterna kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut!
Utbildning/erfarenhet:
Vi ser att du har minst 3-årigt gymnasium.
Du har erfarenhet av att arbeta med helpdesk/felanmälningar.
Du har god vana av officepaketet och kan uttrycka dig väl i tal och skrift. Du talar och skiver engelska obehindrat.
Som person är du ansvarsfull, utåtriktad, serviceminded, har god social kompentens, kan ta kunder, är idérik och analytisk.

Publiceringsdatum
2007-12-14

Anställningstyp/arbetstider
Tills vidare
Heltid/Deltid
Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2007-12-21

Kontakt
Rydén, Anna-Karin

Företag
Proffice Sverige AB

Adress
Proffice Sverige AB

Jobbnummer
144610

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Sverige AB: