Engagerade Collectors till Contact Center

Intrum Justitia Sverige AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Intrum Justitia Sverige AB i Göteborg, Varberg, Nacka, Malmö, Upplands-Bro eller i hela Sverige

Intrum Justitia är Europas ledande företag inom Credit Management Services och erbjuder heltäckande kredithanteringstjänster, inklusive köp av fordringar, som ska bidra till att förbättra kassaflöde och lönsamhet för företagets kunder. Intrum Justitia grundades 1923 och har omkring 3 600 anställda i 20 länder. Koncernens omsättning uppgick 2013 till ca 4,6 miljarder kronor. Intrum Justitia AB är noterat vid NASDAQ OMX Stockholm sedan 2002. Mer information finns på www.intrum.com .
Mer information finns på www.intrum.se .

Nu söker vi fler engagerade Collectors till Contact Center. Som Collector blir du väl omhändertagen och förberedd genom en gedigen grundutbildning inom området för att sedan arbeta i en ombudsroll där du på ett professionellt sätt hanterar inkommande telefonsamtal och e-postmeddelanden från våra uppdragsgivares kunder.

Vi lägger stor vikt vid ditt engagemang och din förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift. Varje frågeställning skall hanteras enligt gällande policy och med en hög serviceanda. För oss är det viktigt att förstå människan och göra skillnad - varje dag! 

Våra kunder finns inom många olika branscher och efter avslutad grundutbildning byggs din kompetens på branschvis. Det är viktigt att varje samtal är av hög kvalité, samtidigt som det också måste hanteras på ett effektivt sätt - i vårt team utgör varje person en nyckelspelare då intressenterna i hanteringen är många.

Antar du utmaningen? Se till att placera dig i startlinjen genom att skicka in din ansökan till oss!

Publiceringsdatum
2014-12-16

Kvalifikationer
Vi söker dig som har:

• Gymnasieutbildning
• 4-5 års arbetslivserfarenhet
• Erfarenhet från serviceyrken
• God datavana, särskilt gällande Officepaketet
• Väl utvecklad social förmåga och du ska kunna uttala dig väl i tal och skrift

Det är meriterande om du talar ytterligare språk utöver svenska och engelska.

Dina personliga egenskaper
Du som söker är serviceinriktad och lösningsorienterad samt tycker om att arbeta med tydliga mål och uppföljning.  Du är noggrann, ansvarsfull och självständig i ditt arbete.

Det är också betydelsefullt att du har förmåga att sätta dig in i andra människors situation och kan skapa förtroende hos våra uppdragsgivares kunder. Vidare värdesätter vi att du är flexibel och öppen för förändring.

Tillträde
Det är viktigt att du kan tillträda tjänsten på heltid från och med måndagen den 
9 mars 2015 då vi startar vår grundutbildning som löper under 4 veckor framåt.

Är du intresserad?
Ansök genom att klicka på "Skicka ansökan".

Arbetstider och omfattning
Heltid/vikariat med chans till tillsvidare Tillträde from 9 mars 2015

Ersättning
Enligt överenskommelse och kollektivavtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-01-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Persson (Contact Center Manager) 031-750 68 10
Beatrice Örtberg (Contact Center Manager) 031-61 69 99
Johanna Liljekvist (Unionen) 031-750 68 05

Företag
Intrum Justitia Sverige AB

Adress
Intrum Justitia Sverige AB
Box 41
40120 Göteborg

Kontorsadress
Södra Hamngatan 53

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2102841

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Intrum Justitia Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Intrum Justitia Sverige AB: