Engagerad Teamledare Sibelco

PSPartner / Försäljningsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PSPartner i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Sibelco, är ett globalt företag, grundat 1872. Vi har 228 produktionsanläggningar i 41 länder och ett team på cirka 10,000 personer. Vi levererar avancerade industrimineraler till en mängd olika applikationer, så som glas, keramik, bygg, verkstadsindustrin, metallurgi, gjuteri, olja, gas, återvinning och miljöskydd. Vår portfölj av industrimineraler är utgångspunkten för många vardagliga saker, så som fönstren i ditt hem, motorn i din bil, eller koppen för ditt morgonkaffe. Industri mineraler är en viktig del av det moderna livet, och Sibelco tar ansvar för att nyttja våra naturresurser klokt.

Läs mer på  www.sibelconordic.com

Publiceringsdatum
2013-04-19

Dina arbetsuppgifter
Som Teamledare har du det övergripande ansvaret för din kundservicegrupp som idag består av 5 medarbetare, vilka arbetar med kundservice på den Svenska och Norska marknaden. Din roll blir dels att arbetsleda teamet i det dagliga arbetet, coacha gruppen, ha medarbetarsamtal och ser till att ni når de uppsatta mål på service som gruppen förväntas ha.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består i att vara operativ i det dagliga arbetet av att ta emot orders, serva våra kunder och anläggningar, boka frakter, ta ut rapporter och göra uppföljningsarbete.

Vi ser gärna att du kommer med idéer och arbetar proaktivt med att förbättra kundservicen.

Kvalifikationer
Du är en duktig ledare som har förmågan att coacha, inspirera och motivera din personal till att nå framgång, du har minimum 3 års erfarenhet av ledarskap. Du är en driven och engagerad person som tycker om att arbeta i en serviceorienterad miljö där arbetsuppgifterna är mycket varierande. Du har förmågan att agera affärsmässigt i alla sammanhang och är inte rädd för att hugga i när det behövs. Du har en naturlig fallenhet för service och har ett väl utvecklat ordningssinne och en känsla för detaljer som gör att du har lyckats i dina tidigare roller.

Du trivs med att arbeta administrativt är van att ha mycket operativt arbete i din tjänst. Det är till fördel om du arbetar med orders, export samt frakter. Din engelska är mycket god och du är van vid internationella kontakter. Meriterande är om du arbetat med Navision.

Tjänsten är på heltid och tillträde sker efter överenskommelse.

Så ansöker du
Du söker tjänsten via www.pspartner.se. Urval och intervjuer kommer att ske löpande varför vi gärna ser att vi får din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Gabriella Christiansen på 0707-962917 eller gabriella.christiansen@pspartner.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-05-01
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gabriella Christiansen

Företag
PSPartner

Adress
PSPartner
Fabriksgatan 7
41250 Göteborg

Jobbnummer
1528264

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PSPartner

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PSPartner: