Engagerad teamledare för kundtjänst hos växande online-företag

Bravura / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2013-10-23

Företaget
På företaget är kundnöjdhet det allra mest centrala. De erbjuder skor via e-handel och det finns ett brett urval av olika varumärken där kunden kan finna sin egen favorit. Här finns allt från barn och sportskor till dam och herrskor.

På företaget arbetar ett engagerat och sammansvetsat gäng som brinner för skor och att ge sina kunder bästa service. I lokalerna norr om Stockholm finns ledning, avdelning för kundservice och lagerhållning under samma tak. De anställda arbetar nära tillsammans och den interna kulturen präglas av glädje, engagemang och viljan att gemensamt utveckla företaget.

Det är ett ungt företag som expanderar - nu har du chansen att bli en viktig person med på den resan.

Dina arbetsuppgifter
Som teamledare för kundtjänst arbetar du på företagets svenska avdelning för kundservice/kundtjänst. Som teamledare är du en länk mellan ditt team och chefen för kundservice, det är en löpande dialog med ett öppet klimat. Du stöttar dina kollegor i olika frågor och kundärenden samt rapporterar till chef på kundservice. Utöver detta arbetar du likt dina kollegor med kundservice mot företagets svenska kunder. Du svarar på förfrågningar via mejl och telefon gällande produkter och beställningar. Du hanterar orders, returer och arbetar med kampanjer.

Rollen innebär mycket eget ansvar, problemlösning, engagemang och positiv framåtanda för att motivera dina medarbetare.

Kvalifikationer
• Slutförd gymnasieutbildning
• Arbetslivserfarenhet från kundtjänst/kundservice med goda rekommendationer
• Teamledarroll tidigare, eller liknande
• Uttrycker dig mycket bra i tal och skrift, även på engelska
• Mycket god data- och telefonvana

Dina personliga egenskaper
Då företaget växer och de månar om den kultur som etableras internt är din personlighet och inställning mycket viktig. Du är genuint engagerad att ge den bästa servicen till såväl kunder som dina kollegor. Du är prestigelös, tycker om att utvecklas och vill bidra till att företaget som du arbetar på utvecklas. Din positiva energi och attityd smittar lätt av sig på dina kollegor. Du brinner för att skapa goda relationer samt att arbeta mot mål. Du har en väl utvecklad förmåga att strukturera och organisera ditt arbete, prioritera samt vågar fatta beslut.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Norra Stockholm
Lön: Enligt ö.k
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.

Sökord: teamledare, kundtjänst, kundservice, telefon, telefonvana, Stockholm

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-11-23
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karin Vannfält-Restorp

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Långholmsgatan 27
11733 Stockholm

Jobbnummer
1684661

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: