Engagerad supportmedarbetare, 1:st line

Journal Digital Sverige AB / Kundservicejobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Journal Digital Sverige AB i Malmö

Vill du utvecklas i en spännande roll där service står i fokus? Vi söker en positiv, utåtriktad och engagerad kundservicemedarbetare till vår 1:st line support.

Publiceringsdatum
2022-01-24

Om företaget
Journal Digital ingår i Allevi-koncernen, som utvecklar och erbjuder användarvänliga och innovativa moln-tjänster för privata och kommunala organisationer inom områdena personlig assistans, hemtjänst, boende och individ- och familjeomsorg.
Allevi har över 800 kunder i Sverige och Danmark och vi har kontor i Göteborg, Stockholm, Malmö, Jönköping, Örebro och Umeå. Vårt framgångsrecept är djup branschkompetens inom respektive område. Vi kan både IT och verksamhet!

Om tjänsten
Till vårt kontor i centrala Malmö söker vi nu en ny medarbetare som ska arbeta med 1:st line support. Du kommer att ingå i koncernens supportteam och arbeta med alla våra tjänster, bland annat Aiai, Carefox och Omsorg24. Ditt fokus och ansvarsområde kommer i första hand att vara Journal Digital, som är ett dokumentations- och behandlingsstöd för socialt arbete.
Exempel på arbetsuppgifter:
Ärendemottagning via telefon, mail och ärendehanteringssystem
Registrera ärenden i ärendehanteringssystem
Lösa ärenden och svara på frågor som faller under 1:st linesupport samt kommunicera dessa med kund
Testa och verifiera anmälda fel, rapportera till 2: nd linesupport och våra utvecklingsteam

Kvalifikationer
Vi tror att du har stort intresse för IT och är van vid att hantera olika program och tjänster. Vi tror att du har en aktuell bakgrund från liknade arbete med support eller kundtjänst. Om du har använt våra tjänster är det oerhört uppskattat, såsom Journal Digital, Aiai, Carefox eller Omsorg24.
Ett absolut krav är att du talar och skriver obehindrat på svenska. Talar och skriver du också, obehindrat på engelska/danska, är det meriterande.
Erfarenhet av ärendehanteringssystem, t e x Freshdesk, VisionFlow eller annat likvärdigt system är också uppskattat.
Anställningsvillkor
Anställningsform: Provanställning 6 månader och därefter tillsvidareanställning.
Omfattning: Heltid 100 %, schemalagd arbetstid, måndag-fredag 07.00-17.00
Plats: Malmö, möjlighet att arbeta på distans hemifrån under vissa dagar kommer att finnas efter introduktions- och upplärningstiden.
Tillträde: Enligt överenskommelse
Lön: Individuell månadslön

Så ansöker du
Du ansöker genom att skicka ett personligt brev och CV.
Vi arbetar med löpande urval vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Varmt välkommen med din ansökan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-02-23

Företag
Journal Digital Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Supportmedarbetare".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Journal Digital Sverige AB (org.nr 556659-6309), https://journaldigital.se

Ansökan
E-post: lena.rosengren@journaldigital.se

Arbetsplats
Journal Digital Sverige AB

Kontakt
Produktchef
Lena Rosengren
lena.rosengren@journaldigital.se

Jobbnummer
6276777

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Journal Digital Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Journal Digital Sverige AB: