Engagerad säljkoordinator sökes till S:t Erik Kommunikation

Perido AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Du kliver in på det centralt belägna kontoret och hälsar på dina kollegor - ett engagerat gäng som arbetar i ett högt tempo och där en vänlig stämning råder. S:t Eriks Kommunikation är ett företag som på uppdrag av Stockholms stad arbetar med att upphandla, administrera och utveckla stadens interna kommunikationsnät. Då staden konstant växer ökar behovet av kapacitet i samma takt, något som gör att företaget målmedvetet arbetar för att möta den ökande efterfrågan på att Stockholm ska vara en smart och uppkopplad stad.

Vilken är den första arbetsuppgift du hugger tag i? Som säljkoordinator är du spindeln i nätet då du befinner dig mellan säljare, leverantörer, driften och tekniker, så exakt hur din arbetsdag kommer att se ut är svårt att svara på. Men vi vet att dina arbetsdagar alltid är fartfyllda och omväxlande med många kontakter både inom bolaget samt mot leverantörer, kunder och partners. På S:t Eriks Kommunikation läggs stor vikt vid hög servicenivå och självklart bemöter du alltid alla dina kontakter med hög servicemedvetenhet. Som säljkoordinator hantera du systemadministration genom att skapa struktur och ordning i CRM-system, rapporter och statistik, ansvarar för säljadministration genom uppföljningar av kunders lösningar för att uppmärksamma brister och potential till förbättringar samt arbetar med leverans genom uppföljning av leverantörskapacitet. Arbetet innefattar också att vara delaktig i, och på sikt driva, utvecklingen av företagets CRM-system. Exakt vad du kommer att göra beror också på när vi ställer frågan till dig. Det här är ett långsiktigt uppdrag där du får utrymme att växa in i rollen och där det finns en långsiktig plan för hur du kommer att kunna utvecklas i rollen och på företaget. Du får gott om tid på dig att lära känna företaget, produkter och kollegor och över tid blir dina arbetsuppgifter fler och mer avancerade.

Tänk dig att du fått tjänsten. Vad var det som gjorde att du fick jobbet som säljkoordinator? Var det ditt intresse för teknik? Dina tidigare erfarenheter av koordinering, administration eller projekt? Eller att du arbetat i olika administrativa system? Visst spelade dina kunskaper roll, men vad som var avgörande för att du fick jobbet var din stabila, flexibla och positiva personlighet. Att du är en duktig kommunikatör, både i tal och skrift, din förmåga att skapa ordning och struktur samt din goda samarbetsförmåga var också det avgörande faktorer.

Vill du vara med och arbeta med den smarta staden? Skicka in din ansökan!

Publiceringsdatum
2017-12-07

Kravprofil för detta jobb
• Eftergymnasial utbildning
• Tekniskt intresse
• Erfarenheter av administration och service, gärna i en koordinerande roll
• Goda kunskaper i Excel
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift

Meriterande

• Utbildning inom service, ekonomi eller telekom
• Erfarenhet av CRM-, ärendehanterings- och ekonomisystem
• Erfarenhet av säljsupport och säljstatistik
• Erfarenhet inom telekombranschen

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, tillsvidare. Omgående eller senast i februari.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Vi på Perido hjälper företaget S:t Erik Kommunikation att hitta en ny medarbetare. Företaget behöver förstärkning i form av en säljkoordinator som trivs med att vara spindeln i nätet och som letar efter en bred roll med mycket eget ansvar. På S:t Erik Kommunikation får du möjlighet att bidra till samhällsnyttan och Stockholms utveckling genom ett långsiktigt och utvecklande uppdrag. Läs vidare för att ta reda på hur en arbetsdag som säljkoordinator ser ut!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 16234LF i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-06
Ange följande referens när du ansöker: 16234LF
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinav 15, 8 tr

Jobbnummer
3843121

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: