Engagerad och driven Inköpsassistent till kund i Kista!
Adecco Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du jobba med inköp och har goda kunskaper i Office-paketet? Då har vi på Adecco Office & HR ett uppdrag på tre månader för dig!
Hur ser din arbetsdag ut?
I dina arbetsuppgifter kommer det ingå att säkerhetsställa att hanteringen av inköpsprocessen för bilar och telefoni sker enligt givna rutiner och riktlinjer. Vidare kommer du att utveckla och effektivisera arbetsprocesserna för hanteringen av bilar och telefoni. Du kommer också att designa excelmodeller för beräkning av besparingar.
I rollen ingår det också att assistera inköparna med material och underleverantörer med analyser, förhandling, kontraktshantering och annat dagligt inköpsarbete.
Vem trivs här?
Du som har ett intresse för eller tidigare arbetat med inköpsrelaterade frågor kommer att komma in i arbetet snabbt. Har du stark integritet, god samarbetsförmåga och är självgående kommer du att kunna utföra ditt arbete med lätthet. Är du dessutom bra på Excel, gillar administration i största allmänhet och att jobba i en stödjande funktion kommer du att trivas här.
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag på tre månader med start omgående. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt eftersom uppdraget startar omgående! Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2014-01-02Arbetstider och omfattningHeltid
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCamilla Dahlström
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
Jobbnummer 1740134
Observera att sista ansökningsdag har passerat.