Engagerad och driven Förvaltningsassistent

D.Carnegie / Kontorsjobb / Sigtuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Sigtuna, Österåker, Håbo, Upplands-Bro, Upplands Väsby eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos D.Carnegie i Sigtuna, Uppsala, Stockholm, Huddinge, Södertälje eller i hela Sverige

D. Carnegie & Co (publ) är ett bostadsfastighetsbolag som äger, förvaltar och utvecklar fastigheter och projekt. Fokus ligger på Stockholmsregionen. Fastighetsbeståndet består av ca 17.000 lägenheter och cirka 1,2 miljoner kvadratmeter uthyrbar yta, varav 90 000 kvm kommersiell yta. Företaget förvaltar i egen förvaltning och har en egen beprövad modell för successiv och effektiv renovering av fastigheterna, som gör det möjligt att renovera enskilda lägenheter när dessa blir lediga. Vi har som mål att hela fastigheter och de områden de ligger i ska bli som nya när processerna är klara.
Bolagets aktie handlas på Nasdaq Stockholm.

D. Carnegie & Co har ca 180 anställda och vi finns på 12 orter i Mälardalsområdet. Läs mer om oss på www.dcarnegie.se.

Vi söker en kundorienterad och engagerad förvaltningsassistent till vårt kontor i Märsta
En av våra assistenter har gått vidare till annat uppdrag och vi behöver en ersättare.

Vi erbjuder dig som vill jobba som förvaltningsassistent ett ansvarsfullt och stimulerande arbete. Du får möjlighet och jobba inom en utvecklingsorienterad organisation!

Som förvaltningsassistent är ditt övergripande ansvarsområde förvaltningsadministration och kundkontakter. Du arbetar som en självständig och flexibel resurs i förvaltningsteamet och bistår regionchef i det dagliga arbetet.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att ansvara för nya och befintliga hyresgäster. Du skriver kontrakt och genomför kreditbedömningar. Andra arbetsuppgifter är att hantera felanmälningar och nycklar. En stor del av arbetet består i kommunikation och kontakt med våra hyresgäster. Du genomför även lägenhetsbesiktningar. Utöver detta är du administrativ och ekonomisk support, och du ansvarar för beställningar hos entreprenörer och leverantörer. En annan del av arbetet är att vara behjälplig vid ombyggnads- och renoveringsprojekt.

Arbetet innebär att lyssna på och skapa mervärden för våra kunder och se till att förväntningar infrias och gärna överträffas på ett kundorienterat och affärsmässigt sätt.

Lämplig utbildningsbakgrund är YH-utbildning till fastighetsförvaltare.

Tidigare erfarenhet från fastighetsförvaltning är en stor fördel. Alternativt är erfarenhet från service- eller säljyrke högt värderat. Intresse för och erfarenhet av byggprojekt och projektledning är meriterande. Utöver detta har du goda datakunskaper, och du behöver behärska svenska väl i både tal och skrift. Det är ett stort plus om du behärskar ytterligare språk. Du ska ha körkort.

Som person är du utpräglat serviceinriktad och har mycket driv - du gillar att ta egna initiativ och att ha många bollar i luften samtidigt. Lyhördhet och empati är viktiga egenskaper då vi arbetar med och i människors hem och bostad. Du trivs med varierande arbetsuppgifter och är van att arbeta såväl i grupp som ensam. Vi söker dig som är lyhörd, ansvarstagande, engagerad och affärsmässig!

Tjänsten ska tillsättas snarast och urval sker löpande. Din ansökan önskar vi snarast, dock senast den 15 febrauri. Ansökan görs via vår hemsida.

Vill du veta mer? Kontakta Marie Persson, HR-chef på 08-522 966 03 eller vår regionchef Zara Lahouar, 073-961 35 89.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2017-01-22

Ersättning
Fast månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-02-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
D.Carnegie

Adress
D.Carnegie
Tingvallavägen 9M
19531 Märsta

Kontorsadress
Tingvallavägen 9M

Jobbnummer
3275206

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från D.Carnegie

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos D.Carnegie: