Engagerad Kundtjänstmedarbetare till Malmö
Manpower AB / Kundservicejobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower AB i Malmö,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge,
Lund eller i
hela Sverige Är du en serviceinriktad person som brinner för att skapa nöjda kunder och trivs i en miljö där samverkan och kommunikation står i fokus? Då kan du vara den vi söker till vår kund i Malmö.
Vår kund står inför ett omfattande affärssystembyte under hösten och vill därför i god tid bemanna upp så att man kan ta hand om sina kunder på bästa sätt även under systembytet. Detta är ett konsultuppdrag, där du har din anställning hos oss på Manpower, men tillbringar dina arbetsdagar ute hos vår kund. Önskad start för uppdraget är i mitten av augusti och uppdraget löper sedan på i 6 månader men kan ev. komma att bli längre än så.
Om Rollen
Som Kundtjänstmedarbetare hos vår kund kommer du att vara en nyckelperson i deras verksamhet och tillsammans med dina kollegor på kundsupporten hanterar du inkommande ärenden från deras kunder via telefon och ärendesystemet. Målet är att lösa kundens ärende vid första kontakten men om det inte är möjligt så tar du hjälp av dina kompetenta kollegor runt om i organisationen. Du ger löpande återkoppling till kunden och följer ärendet ända till avslut.
Du försöker hela tiden hjälpa kunderna så att de kan hantera sitt avfall så effektivt som möjligt och du arbetar hela tiden aktivt med att utveckla dina kundrelationer genom att se helheten och erbjuda dem fler relevanta tjänster och service. Du försöker också hela tiden hitta effektivare, givande, långsiktiga och hållbara lösningar utifrån varje specifik kunds behov. Tillsammans med dina kollegor på filialen och på andra avdelningar inom bolaget, bidrar du till en smidig och effektiv verksamhet både internt och för era kunder.
Exempel på Arbetsuppgifter:
* Orderläggning för inleveranser i affärssystemet
* Registrera nya kunder i affärssystemet
* Hantera och dokumentera kundreklamationer
* Aktivt bidra till verksamhetens förbättringsarbete genom att samla insikter om kundernas behov och upplevelser
* Proaktivt arbeta med att digitalisera kundernas användning av kundportalen
Arbetstider
Måndag till fredag, 07:00-16:00.
Om Dig
Vi söker dig som är serviceorienterad och relationsbyggande som person. Du har lätt för att kommunicera och är lyhörd i ditt bemötande, vilket bidrar till en positiv kundupplevelse. Du trivs både när du får arbeta självständigt och när du behöver samarbeta med olika konstellationer av kollegor. Du tar gärna ägarskap i frågor, är duktig på att prioritera och skapar struktur i ditt arbete. Du har inga problem att kontakta olika kollegor för att försöka få tag på den information du behöver för att lösa dina kunders behov.
Publiceringsdatum2024-06-14Kvalifikationer * Gymnasieutbildning eller motsvarande
* Minst 2 års erfarenhet av kundservice eller kundsupport
* Goda kunskaper i Officepaketet
* Erfarenhet av att ha arbetat i affärssystem
* God kommunikativ och skriftlig förmåga i svenska
Är du redo att ta nästa steg i din karriär och bli en del av vår kunds engagerade team?
Skicka in din ansökan idag och var med och skapa en mer hållbar morgondag!
Då vi arbetar med löpande urval kan tjänsten komma att tillsättas före ansökningstidens slut
Ersättning Not Specified
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-07-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "87c31a9d-ae45-".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Manpower AB (org.nr 556348-1588)
Kontakt Åsa Nelson
+46768120229 Jobbnummer 8750104
Observera att sista ansökningsdag har passerat.