Engagerad Kundtjänstmedarbetare till företag inom miljöbranschen

Adecco Sweden AB / Butikssäljarjobb / Partille
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Partille, Göteborg, Lerum, Mölndal, Härryda eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Partille, Göteborg, Lerum, Mölndal, Härryda eller i hela Sverige

Vi behöver bli fler i vår kundtjänst och rekryterar nu serviceinriktade och kompetenta kundtjänstmedarbetare.
I rollen som kundtjänstmedarbetare är du vår betydelsefulla röst utåt mot våra kunder och intressenter. Kunderna du möter i telefonen är privata, statliga- och kommunala företag och organisationer, i alla typer av branscher.

Publiceringsdatum
2015-07-10

Dina arbetsuppgifter
I rollen hanterar du inkommande kundärenden över telefon och mail. De ärenden som kommer in berör hela vår verksamhet och innefattar lösningar för avfallshantering, återvinning och sanering. Du tar emot och registrerar beställningar som i sin tur genererar arbetsorder. Vidare svarar du på frågor om fakturor, tjänster och priser.

Erfarenhet och utbildning
Du har lägst gymnasial utbildning och besitter mycket god datavana. Du har dokumenterad erfarenhet av att tidigare ha arbetat i en kundtjänst eller liknande, och för dig är det naturligt att bemöta varje kund med högsta servicegrad. Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom miljö-, återvinnings- eller transportbranschen, har ett tekniskt och ekonomiskt intresse samt god analytisk förmåga.

Dina personliga egenskaper
Då du kommer att vara vår representant ut mot våra kunder lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och din inställning. För att trivas i rollen som kundtjänstmedarbetare hos oss är du serviceinriktad och professionell i alla kundkontakter och har en positiv och förtroendeingivande attityd, även när det ibland kan bli lite stressigt. Du är van vid att arbeta självständigt och är drivande och noggrann och mån om att alltid leverera med högsta kvalitet. Du är tekniskt intresserad och snabb på att hitta lösningar på de eventuella problem som kan uppstå.

Vi erbjuder dig att arbeta inom en stor rikstäckande organisation samtidigt som du i kundtjänsten är en del av en härlig liten arbetsgrupp om nio personer. Arbetet i kundtjänsten är av varierande slag vilket ger jobbet en stimulerande och utmanande karaktär.

I den här rekryteringen samarbetar vi med Adecco Rekrytering. Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Lena Köhlin, 031 725 45 54.

Under perioden v 29 - 32 är det pga semester ingen som kan svara på ev frågor avseende tjänsten eller processen. Under v 33 är Lena på Adecco på plats igen och kommer då att påbörja sitt arbete med urvalet. De kandidater som kommer på djupintervju, kommer att få ytterligare presentation av företaget.

Adecco använder tester och videointervjuer i sina urvalsprocesser. Adeccos videointervjuder ersätter tidigare telefonintervjuer och är ett led i deras arbete för att hitta rätt kandidat.

Välkommen med din personliga ansökan, där du beskriver varför just du är lämplig att bli vår nästa medarbetare i vår kundtjänst.
Sista ansökningsdag är 7 augusti.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid

Ersättning
Enligt ök med rekryterande chef

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-08-07
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lena Köhlin, Rekryteringskonsult 031 725 45 54 lena.kohlin@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG

Kontorsadress
Östra Hamngatan 26-28

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2344624

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: