Engagerad kundansvarig sökes till vårt team i Umeå! (personlig assistans)
Aleva Sverige AB / Sjukvårdschefsjobb / Umeå
2025-03-18
Visa alla sjukvårdschefsjobb i Umeå,
Vännäs,
Nordmaling,
Vindeln,
Robertsfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Aleva Sverige AB i Umeå,
Vännäs,
Nordmaling,
Örnsköldsvik,
Skellefteå eller i
hela Sverige Engagerad kundansvarig sökes till vårt team i Umeå! (personlig assistans)
Vill du vara med och göra skillnad i människors vardag samtidigt som du utvecklas i en engagerande och viktig roll? Nu söker vi en kundansvarig till vårt team inom personlig assistans i Umeå!
Publiceringsdatum2025-03-18Om tjänstenSom kundansvarig hos oss på Aleva har du ett varierat arbete med känsla för det personliga. Vi är ett lokalt företag och alla våra kunder bor inom en kortare biltur från Umeå. Du har daglig kontakt med våra kunder och ansvarar för att leda, samordna och utveckla assistansgrupperna för att skapa trygghet och kvalitet i vardagen för både kunder och medarbetare. I rollen ingår även:
Rekryteringav assistenter i samarbete med HR
Genomförande av personalmöten och medarbetarsamtal
Administrativa uppgifter kopplade till kund- och personalansvar
Arbetsmiljöarbete och kontinuerlig utveckling av verksamheten
Hos Aleva är du aldrig ensam. Du ingår i ett engagerat team med kollegor som har gedigen erfarenhet av omsorg och ledarskap.
Vem söker vi?
Du kan antingen vara erfaren inom personlig assistans eller ha mindre erfarenhet men en stark vilja att lära och utvecklas. Det viktigaste är att du är engagerad, har en god känsla för människor och är strukturerad i ditt sätt att arbeta.
Vi ser gärna att du har:
Erfarenhetav eller kunskap om personlig assistans och LSS
Tidigare erfarenhet av arbete med människor, gärna inom omsorg
Körkort (ett krav eftersom du besöker kunder på olika orter)
Personliga egenskaper är avgörande för oss. Vi söker dig som är prestigelös, värderar god kommunikation och har en naturlig förmåga att skapa ordning och reda i ditt administrativa arbete. Genom ett coachande och engagerande ledarskap motiverar du dina kollegor och skapar en atmosfär av delaktighet.
Vad erbjuder vi dig?
En tillsvidareanställning med möjlighet att själv planera och styra över arbetsdagen med stor flexibilitet
Arbete i en värderingsstyrd organisation
Kollektivavtal med förmåner såsom sjukvårdsförsäkring
Möjlighet till personlig och professionell utveckling i ett varmt och välkomnandeteam
Lönesättning enligt överenskommelse.
Är det här rollen för dig? Vi ser fram emot din ansökan redan idag!
Om du har några frågor är du välkommen att kontakta Verksamhetsansvarig Yuri Strekozov på 070-680 87 37 eller
yuri@alevaomsorg.se.
Vilka är vi
På Aleva satsar vi på framtidens omsorg - där livet handlar om att leva, inte bara överleva. Vi grundades 2013 och är idag över 200 engagerade medarbetare som tillsammans levererar hemtjänst och personlig assistans med hög kvalitet. Vi har en positiv atmosfär, fina omdömen*, medarbetare med hjärtat på rätt ställe och arbetar tillsammans för att leverera omsorg i världsklass. Läs mer på
www.alevaomsorg.se• Det värmer lite extra att vi fick 9 av 10 i stolthet över att arbeta hos Aleva och 9,5 av 10 på frågan om våra kunder skulle rekommendera oss till en vän. Här ser du hela resultatet från våra kund- och medarbetarundersökningar.
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-04-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Aleva Sverige AB (org.nr 556917-3023)
Kontakt Yuri Strekozov
yuri@alevaomsorg.se Jobbnummer 9228174