Engagerad IT Support / Service Desk tekniker
ICA Gruppen AB / Supportteknikerjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos ICA Gruppen AB i Borås,
Västerås,
Stockholm,
Solna eller i
hela Sverige Vi söker dig som vill vara med att bygga upp en support i världsklass! Du blir en viktig länk i kedjan av IT-funktioner som tillsammans arbetar för en störningsfri IT-miljö för både butik och bakomvarande funktioner. I rollen ger du teknisk support och användarsupport på ICA:s system och applikationer till kollegor inom butik men också logistik och koncern.
Du kommer att ingå i ett team på ca 60 personer inom IT Support i Borås. Teamet supportar 1300 ICA butiker, 390 Apotek Hjärtat, 7000 koncern- och logistikanvändare. Användarna kontaktar IT support via telefon, mail, chat eller selfservice portal. I arbetet använder vi Service Now för ärendehantering. Teamet arbetar fritt och har ett gemensamt ansvar för att leverera support i toppklass.
För att du ska fungera bra i gruppen är det viktigt att du har lätt för att samarbeta och stöttar upp när det behövs. Du driver och tar ansvar för både din egen utveckling men också teamet genom att komma med förslag på ständiga förbättringar.
Din Profil
Vi tror att du har en bakgrund inom relevant support eller kundtjänst eller i en lärande verksamhet inom Information och kommunikation. Arbete i butik (gärna från ICA eller motsvarande) är också en erfarenhet som är meriterande.
Du gillar att ge support, har ett brinnande intresse för att hjälpa andra och är bra på att förstå användares problem.
Publiceringsdatum2019-06-03Så ansöker duAnsök så snart som möjligt, vi gör löpande urval.
Frågor om tjänsten svaras av Susanne Antemyr 0722-202394, Carina Kinder 0722-200557, Karl Hansen 0722-200526
Anställningsform
Tillsvidareanställning
TillträdeEnligt överenskommelse
Sista ansökningsdag
2019-07-08
Om ICA
ICA är Nordens ledande detaljhandelsföretag med verksamhet inom mat och måltider, bank, apotek, specialvaror och fastigheter. Vi utvecklas som IT-organisation och driver bland annat projekt inom Automation, IoT, Big Data, säkerhet. IT Support ingår i IT Service som levererar koncerngemensam IT till ICA koncernen. Har du specialistkunskaper med bredd finns det möjligheter att vara med att utveckla och att utvecklas själv i våra projekt.
ICA ska spegla våra kunder såväl som samhället i stort och är beroende av medarbetare med olika kompetenser. Vi strävar därför efter att anställa människor med olika bakgrund och värdesätter den kunskap och erfarenhet det medför. ICA värnar om goda arbetsmiljöförhållanden för våra medarbetare. Vi har som målsättning att ha totalt rökfria arbetsplatser. Vi tillämpar drogtestning i samband med rekryteringsförfarandet
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
ErsättningNot Specified
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-07-01
Ange följande referens när du ansöker: R0008186
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktICA Gruppen
noreplyhr@ica.seFöretagICA Gruppen AB
AdressICA Gruppen AB
50482
50482 1490
KontorsadressLagercrantzplats 3
Jobbnummer 4822273
Observera att sista ansökningsdag har passerat.