Engagerad Inköpsassistent sökes till uppdrag Södertälje!

Adecco Sweden AB / Kontorsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige

Tycker du om att vara sammanhållande, ha varierande arbetsuppgifter och breda ansvarsområden? Är du bra på att ge den bästa servicen? Vi på Adecco ger dig som inköpsassistent en möjlighet att utvecklas på ett uppdrag på 2-4 månader på ett stort internationellt företag i Södertälje!

Hur ser din arbetsdag ut?

Som inköpsassistent kommer du i första hand arbeta nära en chef samt övriga på avdelningen med bland annat mötesbokningar, resebokningar, arrangera interna och externa möten, registervård och framtagning av information. Mycket kontakter internt och till del externt är en naturlig del av din vardag.

Vem trivs här?

Har du något eller några års erfarenhet av snarlika inköpsrelaterade arbetsuppgifter och har du en relevant utbildning (minst gymnasium) att luta dig mot kommer du att känna igen dig i rollen som inköpsassistent, samtidigt som du utmanas och tar nya kliv. Dina datorkunskaper är goda och du behärskar MS Office mycket väl. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska både tal och skrift. Som person är du positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och har mycket god samarbetsförmåga. Har du lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och har du dessutom jobbat på ett stort internationellt företag kommer du ha lätt att sätta dig in i uppgifterna som inköpsassistent och du kommer att känna igen strukturen.

Tycker du om att samarbeta tätt har du kommit till rätt plats. Du gillar att ha en central och sammanlänkade roll där mångas ögon riktas mot dig.  Din goda förmåga att ge hög service kommer att komma väl till pass i din roll som inköpsassistent och din höga integritet och fingertoppkänsla gör att du når framgång. 

Vad erbjuder vi?

Du blir anställd som konsult i Adecco. Detta är ett konsultuppdrag på 2-4 månader, med chans till förlängning.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?

Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tfn: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2014-11-11

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-11-30
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Buhre 08-598 986 06

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Storgatan 1
15172 SÖDERTÄLJE

Kontorsadress
Storgatan 1

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2063065

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: