Engagerad anbudskoordinator/chefsassistent sökes till Region Sto

Sweco AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sweco AB i Stockholm, Uppsala, Eskilstuna, Nyköping, Västerås eller i hela Sverige

Vi vågar påstå att vi är en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Som medarbetare hos oss får du möjlighet till utveckling och ansvar. Du har också stora möjligheter att påverka.

Inom Sweco arbetar vi gränsöverskridande tillsammans med våra kollegor inom bl a arkitektur, planering, trafik, konstruktion och projekteringsledning. Swecos vision är att bli Europas mest respekterade kunskapsföretag inom teknik, miljö och arkitektur.

Swecos arkitekter skapar funktionella och estetiska lösningar för alla delar av samhället. Vår kompetens efterfrågas för alla typer av arkitektuppdrag, från byggnader till inredning och landskap. Swecos arkitekter arbetar också med samhällsplanering och avancerad visualisering.

Inom Swecos arkitekturverksamhet i Region Stockholm arbetar i dagsläget ca 160 arkitekter och ingenjörer med spännande och hållbara projekt inom samhällsbyggnadssektorn. Tillsammans med övriga kollegor inom Swecokoncernen är vi cirka 1500 medarbetare i Stockholm. Vi sitter i nyrenoverade och trivsamma lokaler på Kungsholmen.

Publiceringsdatum
2013-02-18

Dina arbetsuppgifter
Som anbudskoordinator/chefsassistent till regionchefen, våra 15 studiochefer och uppdragsledare inom Swecos arkitekturverksamhet i Stockholm kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Tjänsten förutsätter minst gymnasiekompetens samt minst fem års erfarenhet av administrativt arbete. Vi ser det som en fördel om du har erfarenhet av och intresse för layoutarbete. En stor del av arbetsuppgifterna består av att koordinera regionens anbudsarbete. Det innebär bland annat att bevaka aktuella anbud, bygga upp en bank av anbudsmaterial, sätta samman anbud och koordinera berörda arkitekters input i anbuden samt att samla in och följa upp upphandlingar avseende anbudsupplägg och pris.

Du kommer även att assistera regionchefen i diverse löpande administrativa uppgifter såsom mailhantering, bokning av möten, resor och andra aktiviteter. Du är också en viktig informationskanal mellan regionen och övriga Sweco.

Vem är du?

Vi ser att du är en serviceinriktad, drivande och positiv person som är engagerad och nyfiken. Tjänsten kräver dessutom att du är social, strukturerad och noggrann.

Du bör ha goda kunskaper i Officepaketet och du behärskar engelska i tal och skrift.

Så ansöker du
Du ansöker online med personligt brev och registrerat CV. Välkommen med din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande!

Säljare undanbedes!

Sweco är ett internationellt konsultföretag med samlad kunskap inom teknik, miljö och arkitektur. Koncernen omsätter cirka 7,2 Mdr och har 7700 anställda i 12 länder, varav 3300 i Sverige. För närvarande genomför Sweco uppdrag i cirka 80 länder runt om i världen. Sweco är medlem på OMX Nordiska Börs i Stockholm.

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Daan Cedergren, Regionchef 08-522 955 82
Anna Hultquist, HR Business Partner 08-696 51 44

Företag
SWECO AB

Adress
SWECO AB
Box 34044
10026 Stockholm

Jobbnummer
1470139

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sweco AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sweco AB: