Engagerad administratör till vårt kontor i Umeå, deltid

BDO AB / Administratörsjobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Vindeln, Robertsfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos BDO AB i Umeå, Luleå, Östhammar, Uppsala, Sollentuna eller i hela Sverige

Hos oss får du möjligheten att växa som individ och yrkesperson.

På BDO sätter vi medarbetarna främst. Anledningen är enkel, vi ska bli bäst på service och den levereras bäst av våra medarbetare. Därför satsar vi på kompetensutveckling i form av utbildningar och skapar förutsättningar för långsiktiga karriärvägar. Vi arbetar i en prestigelös och inkluderande kultur där alla har möjligheten att växa, både som individ och yrkesperson. Vi tror att det är vår samlade kompetens och vår kultur som gör att kunderna väljer oss som långsiktig affärspartner, både här i Sverige och internationellt.

BDO:s drivkraft och våra värderingar - vad vi står för, har visat sig framgångsrikt utifrån hur våra kunder upplever oss. För femte året i rad visar Svenskt Kvalitetsindex mätning att vi har branschens nöjdaste kunder.

Vill du vara med och utveckla branschens bästa leverans och största kundupplevelse?


Publiceringsdatum
2018-08-23

Dina arbetsuppgifter
Vi söker en intresserad och engagerad administratör till vårt kontor i Umeå. På Umeåkontoret arbetar idag 22 medarbetare inom affärsområdena revision, redovisning och lön. Du kommer att bli en del av vårt härliga gäng!

Vi söker dig som trivs i en service- och säljinriktad miljö där arbetsuppgifterna är varierande. Tanken är att du kommer att ha en delad roll och arbeta med såväl administrativa uppgifter för att avlasta våra konsulter samt att arbeta med de mer praktiska delarna av vårt kontor. Dina arbetsuppgifter kommer omfatta bland annat

• administrera ärenden hos bolags- och skatteverket.
• diverse administrativa uppgifter såsom arkivering, fakturering, ta emot paket m.m.
• att ansvara för den mer praktiska delen som att se till att hålla ordning på kontoret samt
• hantera såväl posten och mail som inköp, beställningar och fika till kontoret.

Denna tjänst kräver att du besitter en hög grad av noggrannhet och har ett öga för detaljer.

Vem söker vi?

Vi söker dig som har erfarenhet av ett liknande arbete samt har goda administrativa kunskaper. Du har en naturlig känsla för service och är engagerad i ditt arbete. Du är utåtriktad, positiv och professionell. Vi ser att du är ansvarstagande, har en egen drivkraft samt trivs i kontakten med människor.

Du har mycket goda kunskaper i svenska. Vidare ser vi att du har goda kunskaper i Office-paketet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från enklare bokföring eller kontering

Hos BDO värdesätter vi egenskaper som initiativkraft, ansvar och högt servicefokus - internt såväl som externt. Det är också viktigt att du har en god samarbetsförmåga då vi på BDO arbetar i team.

Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: 40-60%
Plats: Umeå

Urval sker löpande så skicka in din ansökan snarast möjligt!

Har du frågor kring tjänsten?
Kontakta Hanna Lindgren på HR, hanna.lindgren@bdo.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
BDO AB

Adress
BDO AB
Lilla Badhusgatan 2
41121 Göteborg

Kontorsadress
Lilla Badhusgatan 2

Jobbnummer
4307351

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från BDO AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos BDO AB: