Engagerad administratör/receptionist till APS Drift och Underhål
Manpower Huvudkontor / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower Huvudkontor i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Lerum,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Med professionell service och engagemang levererar APS energioptimerad fastighetsteknisk drift, underhåll och installation för fastighetsägare. APS är det lokala serviceföretaget med det personliga bemötandet och det genuina engagemanget. Företaget är specialiserat på drift och underhåll av fastighetsinstallation, samt installation och service av fastighetstekniska anläggningar. Bolaget har också behörighet att utföra obligatorisk ventilationskontroll, så kallade OVK-besiktningar, vilket utgör en betydande del av verksamheten. APS absolut största framgångsfaktor är deras tillgänglighet och snabbt och noggrant avslutade projekt, samt den tydliga återrapporteringen till kund.
APS söker nu i samarbete med Manpower en engagerad, ansvarsfull och serviceminded administratör/receptionist. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid på APS trevliga huvudkontor på Ringön i Göteborg. Läs gärna mer om företaget på
www.aps.euPubliceringsdatum2015-09-28Dina arbetsuppgifterAPS Drift och Underhåll AB är ett välrenommerat bolag i branschen med hög servicegrad samt goda och nära kontakter med sina kunder och leverantörer. Som administratör/receptionist är du spindeln i nätet på kontoret och ansvarar bland annat för leverantörsreskontra vilket innebär scanning, registrering, kontering och bearbetning av leverantörsfakturor i affärssystemet Medius. Du arbetar även löpande med kundfakturering och orderadministration.
Förutom de administrativa delarna i tjänsten är du ansiktet utåt i APS reception, vilket innebär att du tar emot besökare och svarar på inkommande samtal i växeln. Du har hand om post- och budhantering, tar emot leveranser och bokar frakter. Du ansvarar även för inköp av kontorsmaterial samt för att hålla snyggt i allmänna utrymmen såsom kök och konferensrum och förbereder med lunch/fika inför kundbesök och möten.
Du kommer att bli en del av ett mycket trevligt team med bra sammanhållning, på ett företag med ett öppet och coachande ledarskap. Arbetstiderna är måndag till fredag 07.00-16.00. Du kommer att arbeta på APS huvudkontor på Ringön i Göteborg.
Vem är du?
Till den här tjänsten söker vi en person med några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Erfarenhet av att arbeta med leverantörsreskontra är ett krav och har du dessutom erfarenhet av att arbeta i affärssystemet Medius eller annat liknande system ser vi det som mycket meriterande. Du har goda kunskaper i Office-paketet och har körkort.
Vi fäster mycket stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker en engagerad och noggrann person med hög servicekänsla. Du har ett strukturerat arbetssätt, är ödmjuk och pålitlig och tycker om att ta ansvar. Då det är en varierad roll behöver du vara flexibel och ha förmåga att omprioritera dagen efter de olika behov som uppstår. Dessutom uppskattar vi att du har en positiv inställning och trivs i en social miljö med högt till tak och nära till skratt!
Kontaktperson för detta jobbAPS Drift och Underhåll samarbetar med Manpower Rekrytering i tillsättning av denna tjänst.
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Cecilia Jarlsmark på
cecilia.jarlsmark@manpower.se eller 031-61 72 89. Urval sker löpande så ett tips är att söka tjänsten så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-10-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCecilia Jarlsmark 031-61 72 89
FöretagManpower Huvudkontor
AdressManpower Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2451750
Observera att sista ansökningsdag har passerat.