En annorlunda kundsupporttjänst

Perido Skills AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Stockholm

Skulle du beskriva dig själv som en person som gillar att förbättra och göra folk nöjda? Vill du bli en del av en grupp som jobbar för att bli bäst på service? Kanske är det här tjänsten för dig!

Publiceringsdatum
2014-09-09

Beskrivning
Perido söker efter dig som trivs i kundsupportrollen och som vill jobba i ett konsultuppdrag hos vår kund, ett välkänt och populärt telekomföretag med kontor strax norr om centrala Stockholm. Du som är kreativ och gärna tar egna initiativ har här chansen att arbeta i ett nytt serviceteam som arbetar med mer tidskrävande ärenden, analyser, kvalitetsförbättringar och framför allt en kundservice i världsklass! Gruppens främsta arbetsuppgift är att lösa kundens ärende, men lika viktigt är att driva förbättringar med övriga organisationen. Du kommer här att:

• Ansvara för att alla ärenden som inkommer till gruppen blir åtgärdade inom specifika tidsramar
• Fungera som stöd vid förbättringsarbetet av organisationen
• Analysera och återrapportera orsaker till varför kunder har upplevt problem och hur rutiner/processer kan förbättras
• Vara ett stöd till övriga medarbetar inom Servicedesk
• Kommunicera med kunder i tal och skrift (via telefon, chat och andra digitala medier)

För att du ska trivas i denna lite annorlunda och roliga kundsupporttjänst är det viktigt att du är social, driven och trivs med att sköta många olika kontakter. Dessutom tror vi att du är kund- och lösningsfokuserad och att du gärna samarbetar med andra för att nå i mål. Avslutningsvis skadar det inte om du är en person som gärna tänker nytt kring kundservice och vågar ta egna initiativ för att förbättra eller effektivisera servicearbetet! Varmt välkommen med din ansökan.

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasiekompetens
• Erfarenhet av service eller kundtjänst
• Meriterande med erfarenhet av att jobba med kundtjänst/kundsupport på telekomföretag
• Du är flytande i svenska och engelska i såväl tal som skrift

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, tillsvidare. Tillträde snarast möjligt.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 30701DB i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
30701DB

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 30701DB
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
1991042

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: