Empatisk administrativ assistent sökes till attraktiv kund i Sto

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Stockholm
2017-11-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Empatisk administrativ assistent sökes till attraktiv kund i Sto" (publicerad 2017-11-22) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Nu söker vi en ambitiös och strukturerad administrativ assistent till vår välkända kund i Stockholm. Uppdraget är på heltid, startar 1 januari 2018 och beräknas pågå till och med 31 december 2019, med chans till förlängning. Du kommer att anställas av oss på Bemannia och hyras ut som konsult till vår attraktiva kund inom offentlig sektor.

Dina arbetsuppgifter:

I denna tjänst kommer du att använda dig mycket av SharePoint som verktyg, där du kommer att organisera och lagra dokument och filer, skapa interna sidor, wiki-sidor, samt diskussionsforum för deras avdelning/enhet. Du kommer även med hjälp av SharePoint att skapa publika webbsidor och publicera innehåll, samt dela filer, kalendrar, sidor, bilder och annat material mellan medarbetare och begränsa åtkomst till material och rättigheter.

Du kommer att ansvara för introduktionen av nyanställda, examensarbetare och konsulter, samt stå för resursplaneringen av specialiststödet till investeringsprojekten. På plats kommer du att läras upp till "Stockholms Superuser" av resursplaneringsverktyget Antura. Som administrativ assistent hos vår kund blir du ett stöd vid upprättandet av nya konsultavtal, bevakning av befintliga avtals giltighet, du kommer att delta vid planering av konferenser och enheternas övriga sammankomster och bli ett stöd i enheternas lokalplanering över vem som ska sitta var. Du kommer att ge stöd och uppföljning av enheternas utbildningsplanering för medarbetarna och även agera administrativt stöd till medarbetarna gällande vår kunds olika system - Heroma, Agresso, tidrapportering, CDI, Arthur, Berit och Bita.

Dina kvalifikationer:

• Gymnasiekompetens
• Minst 2-5 års erfarenhet av yrket
• God datorvana
• Goda kunskaper i SharePoint
• Kunskaper inom Heroma, Agresso, CDI, Arthur, Berit och Bita
• Goda kunskaper i svenska i tal och skrift

Dina personliga egenskaper:

Som administrativ assistent hos vår kund ser vi att du är empatisk, organiserad och kommunicerar väl både i tal och skrift. Din drivkraft och ambition kommer att göra sig väl i denna roll, där du får möjlighet att utmana dig själv och ta mycket egna initiativ.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid med chans till förlängning

Publiceringsdatum
2017-11-21

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Lindholm

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3814809

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: