Elgiganten Trollhättan söker Boka & Hämta-Specialist

Elgiganten AB / Butikssäljarjobb / Trollhättan
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Trollhättan, Essunga, Vänersborg, Lilla Edet, Grästorp eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Elgiganten AB i Trollhättan, Vänersborg, Uddevalla, Stenungsund, Alingsås eller i hela Sverige

Vi söker nu dig som vill arbeta som specialist för vårt koncept Boka & Hämta!
Om rollen
Att arbeta på Elgiganten är både spännande och lärorikt. Vår kultur är viktig för oss och i stort sett allt som du gör som medarbetare på Elgiganten genomsyras av våra tre grundstenar: Ansvarstagande, Engagemang och Effektivitet.
Som Collect Specialist är service ditt primära ansvarsområde under hela kundresan. Du kommer att fokusera på att leverera den bästa kundupplevelsen för våra kunders köp av produkter via Boka & Hämta. Collect Specialist ska säkerställa att butiken levererar enligt våra uppsatta mål, vilket innebär att du ska sträva efter att leverera den bästa kundnöjdheten.
Rollen är en viktig del av butikens försäljning och kundens upplevelse. Elgigantens grundläggande vision är att ge kunden den bästa kundupplevelsen och att göra det enkelt att handla på Elgiganten. Som Collect Specialist är det viktigt att du alltid arbetar efter denna princip. Du kommer att rapportera till Customer Area Responsible men kommer även att ha löpande kontakt med Retail Aftersales Manager på BackOffice för vägledning.
Ansvarsområden:
Som Collect Specialist kommer du utgöra en viktig del i vår verksamhet då du kommer att ha många varierande och betydelsefulla arbetsuppgifter som bland annat ha hand om:
Boka & Hämta Drive-In
Boka & Hämta
Kundorder till butik
Kundorder från butik
Försäljning från närliggande butik.
Du kommer även vara delaktig för att på bästa sätt träna upp alla medarbetare som hanterar Boka & Hämta ordrar.
Om dig:
Här jobbar ett gäng personer som är drivna och intresserade i kontakt med kunder och kollegor. Vi är ärliga, ödmjuka och lyssnar på kunden och kundens behov. Vi söker därför en kollega som är en peppande, lojal och hjälpsam person som ställer upp för andra. Som löser problem som uppstår på ett effektivt sätt och håller dig uppdaterad på företagets produkter. De som är lösningsorienterade, hjälpsamma och vill bidra till att ge den bästa kundservicen brukar trivas hos oss. Det är personer som gillar att utvecklas och tar sig an sina arbetsuppgifter på ett effektivt, strukturerat och noggrant sätt.
I denna roll kommer du både att arbeta självständigt och tillsammans med dina kollegor i varuhuset mot gemensamt uppsatta mål. Vi ser därför gärna att du har lätt att samarbeta med andra samtidigt som det faller sig naturligt för dig att ta egna initiativ inom Elgigantens riktlinjer.
Ett intresse för de varor och tjänster som vi säljer är en stor fördel, men inte ett krav. När du börjar hos oss kommer du att erbjudas en gedigen introduktion som förser dig med de kunskaper och expertis som du behöver samt som ger dig rätt förutsättningar att lyckas och trivas.
Utveckling på Elgiganten
Ett av våra värdeord i Elgiganten är bl.a. "Engagemang". Vi vill att du ska utvecklas och att du får visa ditt engagemang! Du kommer ge våra kunder ett bemötande som berör och att du kommer ha kunskap som imponerar. Du får möjlighet att utveckla din potential och du utvecklas då tillsammans med oss. Vårt utbildningsprogram är stort och varierande inom både produktkunskap, försäljning och ledarskap. Det är både digitala och fysiska utbildningar som ger dig en brant utvecklingskurva uppåt. Vi kan garantera att du får både möjligheter och utmaningar hos oss!
Elgiganten erbjuder
Avtalsenlig lön och pension
Generöst bonusavtal
Förmåner inom friskvård och personalköp
Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare
Goda karriärmöjligheter
Om rekryteringsprocessen:
Sista dag att ansöka är 26/6-2022. Ansökningarna utvärderas löpande, vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Elgiganten strävar efter mångfald och välkomnar därför alla sökanden oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Vi tror att detta bidrar till en mer dynamisk arbetsplats där allas unika erfarenheter och kompetenser gör oss bättre.
Tjänsten är en deltidstjänst på 80%. Arbetstiden är förlagd på vardagar och helger, både dagtid och kvällstid. Som specialist är du på plats när vi har som mest att göra i butiken.
Observera att vi i vår rekryteringsprocess använder oss av personlighets- och färdighetstester som skickas ut via mail i samband med din ansökan. Vänligen kontrollera även din skräppost.
Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Deltid 80% eller mer

Publiceringsdatum
2022-05-20

Ersättning
Enligt handels + bonus avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Elgiganten AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "157323".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Elgiganten AB (org.nr 556471-4474)

Jobbnummer
6668016

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Elgiganten AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Elgiganten AB: