Elevhemsassistent

Lycksele kommun / Vårdarjobb / Lycksele
2021-06-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den aktuella platsannonsen "Elevhemsassistent" (sökbar t.o.m. 2024-05-26) ⬅️


Visa alla vårdarjobb i Lycksele, Norsjö, Malå, Vindeln, Bjurholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Lycksele kommun i Lycksele, Bjurholm, Åsele, Storuman eller i hela Sverige

OM JOBBET
Nu söker vi en elevhemsassistent till Utbildningscentrums elevhem.

Vi strävar efter att leverera förstklassig service och en trygg miljö för alla som bor på elevhemmet. Som elevhemsassistent på Utbildningscentrums Elevhem i Lycksele har du ett viktigt jobb med att tillhandahålla service, samvaro och trygghet för de ungdomar som bor på elevhemmet. I arbetet ingår lokalvård, servering, disk och allmänna hushållsgöromål. Arbetstiderna är oregelbundna och innehåller sovande nattarbete med jour.

För mer information om elevhemmet, se länk: http://www.tannbergsskolan.nu/elevhemmet/

DIN PROFIL

Vi tror på rätt kompetens på rätt plats.

Vi söker dig som har pedagogisk utbildning eller motsvarande erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig, till exempel socialpedagog, ungdomsledare, fritidsledare eller liknande. Som person är du trygg och har stor ansvarskänsla. Du behöver god samarbetsförmåga, en positiv inställning och ett genuint intresse för att arbeta med ungdomar. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

KRAV

Personlig lämplighet
Pedagogisk utbildning-/erfarenhet

VI ERBJUDER DIG

I Lycksele kommun är människor den främsta resursen. Det är personalresurserna som genererar värde, kvalitét och innehåll i våra verksamheter. Vi eftersträvar att vara en attraktiv arbetsgivare där varje medarbetares förmågor får komma till uttryck och utvecklas genom ett arbetsklimat som är baserat på öppenhet, tillit och dialog. Medarbetare i Lycksele kommun ska ha möjlighet till balans i arbetslivet, vara delaktig och få möjligheten att stärkas och utvecklas i sin yrkesroll.

Som anställd i Lycksele kommun följer ett antal personalförmåner. För mer information om personalförmåner, se länk:
http://www.lycksele.se/naringsliv-och-arbete/jobba-hos-oss/lycksele-kommuns-formaner/

För mer information om hur det är att leva, bo och arbeta i Lycksele, se broschyr: http://www.sebroschyr.se/lyckselekommun/WebView/

OM ANSTÄLLNINGEN

Varaktighet: Tillsvidare
Omfattning: 100 %
Tillträde: 2021-08-16 eller enligt överenskommelse.
Lön: Vi tillämpar individuella löner, vänligen ange löneanspråk i din ansökan.

I Lycksele kommun arbetar alla tillsammans och den mångfald som kommunen representerar är en drivkraft i utvecklingen framåt. Vi arbetar aktivt för en arbetsmiljö med jämställda förhållanden och värdesätter de kvaliteter som mångfald tillför organisationen.

Eftersom Lycksele kommun är ett samiskt förvaltningsområde kan kunskaper i samiska vara meriterande i vissa fall.

I Lycksele kan du kombinera ditt vanliga arbete med en deltidsanställning som brandman-/kvinna. Kontakta räddningstjänsten, 0950-162 06, om du är intresserad av att arbeta som deltidsbrandman.

Vi undanber oss all kontakt från annonssäljare som inte söker tjänsten.

Känner du, utifrån vad du läst om oss - att du skulle passa in hos Utbildningscentrums elevhem?
Varmt välkommen med din ansökan märkt med ref nr 235, senast 2021-06-20. Du ansöker via knappen nedan eller via brev till Lycksele kommun, Kommunstyrelsens förvaltning, 921 81 Lycksele.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2021-06-02

Ersättning
Vi tillämpar individuella löner, vänligen ange löneanspråk i din ansökan.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-06-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Lycksele kommun

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Lycksele kommun (org.nr 212000-2635), http://www.lycksele.se

Arbetsplats
Lycksele Kommun

Jobbnummer
5784453

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Lycksele kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Lycksele kommun: