Elevassistent

Norsjö kommun / Barnskötarjobb / Norsjö
2019-05-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Elevassistent" (publicerad 2022-04-19) ⬅️


Visa alla barnskötarjobb i Norsjö, Malå, Lycksele, Skellefteå, Arvidsjaur eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Norsjö kommun i Norsjö, Skellefteå eller i hela Sverige

Under förutsättning av erforderliga beslut.

Elevassistent, 4-5 tjänster

Placering: I Norsjö Kommun för närvarande vid Norsjö grundskola, Bastuträsk, grundskola samt grundsärskolan Tjädern

Omfattning: 50% - 75%,

UTBILDNING/ERFARENHET:
Adekvat utbildning, gärna gymnasial barnskötare utbildning eller utbildning med inriktning mot personlig assistent, stor vikt läggs vid lämplighet.

ARBETSUPPGIFTER:
Du arbetar som resurs i ett arbetslag. Dina arbetsuppgifter blir i första hand att stödja barn med särskilda behov. Du ingår i ett arbetslag där ni gemensamt planerar, genomför och utvärderar grundskolans läroplan och Norsjö kommuns angivna verksamhetsmål.

Löneanspråk: Ange löneanspråk i ansökan.


Övrigt: Vid eventuellt erbjudande om anställning kommer ett aktuellt utdrag ur polisens
belastningsregister att efterfrågas.

Vi skickar en bekräftelse på varje inkommen ansökan. Det är därför viktigt att Ni hör av er om ni inte får något sådant. Kontakta Emma Långström 0918-14164.

Vi eftersträvar i möjligaste mån en jämn könsfördelning på våra arbetsplatser.

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstid 6 mån eller mer

Publiceringsdatum
2019-05-04

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-12
Ange följande referens när du ansöker: 43/19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Rektor Anette Lidén 0918-14193

Företag
Norsjö kommun

Adress
Norsjö kommun
Storgatan 67
93581 NORSJÖ

Kontorsadress
Storgatan 67

Jobbnummer
4767942

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Norsjö kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Norsjö kommun: