Electrolux söker Personal Assistent via Inhouse

Inhouse AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Nu behövs en PA till den globala designchefen i Stockholm. Designavdelningen präglas av hög prestation och positiv, avslappnad stämning där det är viktigt att upprätthålla balans mellan arbete och fritid. Electrolux sitter i fina lokaler på Kungsholmen.

Publiceringsdatum
2010-07-02

Dina arbetsuppgifter
Tjänsten som Personal Assistent innebär att assistera den globala designchefen i första hand samt fyra medlemmar ur ledningsgruppen. Som Personal Assistent är dina främsta uppgifter att hjälpa designchefen med att prioritera och organisera sin kalender, boka och koordinera möten, resor och konferenser. Dessutom innebär rollen att gå igenom e-post och svara på telefonsamtal, detta innefattar även alla PR-kontakter. Du är även administrativt ansvarig för ytterligare fyra medlemmar ur ledningsgruppen, vilket innebär koordinering och bokning av resor, hotell och möten. Utöver dessa uppgifter har du vissa ekonomiska arbetsuppgifter som att hålla resebudget och kontera fakturor.
Bakgrund/erfarenhet
Du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat som assistent till ledningsgrupp eller liknande, med fördel i en kreativ miljö. Vi ser gärna att du har arbetat i ett internationellt företag med engelska som koncernspråk, då en stor del av kommunikationen sker på engelska. Dock är svenska språket lika viktigt. Högskoleutbildning eller annan eftergymnasial utbildning samt erfarenhet av ekonomisk administration är meriterande. Du är erfaren användare av MS Office. Det är en fördel om du är intresserad av design och Public Relations.
Personlighet
Du är service minded, prioriterar snabbt och har en god förmåga att kommunicera med medarbetare på olika positioner i företaget samt externa parter. Det är viktigt att du är flexibel då det vid tillfällen av hög arbetsbelastning förväntas att du är tillgänglig även utanför arbetstid (tycker jag inte behöver vara med, händer väldigt sällan). Som person är du social, spontan och positiv. Du är driven men vågar säga nej. Det är av största vikt att du är engagerad i ditt arbete samt organiserad och anpassningsbar, då dina uppgifter är avgörande för designchefens dagliga arbete.
För att lyckas i rollen som Personal Assistent och passa in på designavdelningen bör du ha pondus och vara proaktiv.

Övrig information
Tjänsten är ett föräldravikariat på heltid under 1 år. Du kommer vara anställd av Inhouse. Intervjuer sker löpande. Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten ska tillsättas i början/mitten av augusti! Du söker tjänsten via Inhouse hemsida, www.inhouse.se

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Inhouse AB, 0852223310, info@inhouse.se
David Artberg, 0704315013, david.artberg@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
11438 STOCKHOLM

Kontorsadress
Grev Turegatan 30

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-52223310

Jobbnummer
689780

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: