Elan söker konsulter inom Service Management

Elan IT / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla datajobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Elan IT i Stockholm, Solna, Täby, Södertälje, Sigtuna eller i hela Sverige

Nu behöver vi ytterligare en Service Manager till vårt konsultteam i Stockholm.

Vem är du?
Vi ställer stora krav på personliga egenskaper, din vilja att lära och uppnå resultat. Du måste vara kommunikativ och initiativtagande, tycka om att arbeta i team och ha en vilja att dela med dig av dina kunskaper till andra.

Som Service Manager kommer du att ha ett övergripande ansvar över serviceområdets livscykel, från definition till utrullning. Du kommer också att ansvara för:

• Serviceområdet och dess tjänster lever upp till uppställda krav,
• Regelbundet följa upp kostnadseffektivitet samt definiera och upprätthålla uppsatt arbetsflöde,
• Säkerställa beslutstagandeprocessen för eskalering av leverantörsärenden,
• Ansvara för relaterad Business Intelligence kring området.

Du måste ha mycket god kommunikationsförmåga då uppdraget innebär mycket kontakter med såväl leverantörer som egna anställda över hela världen.

I grunden bör du ha relevant högskoleexamen, alternativt relevant arbetslivserfarenhet som gett dig motsvarande färdigheter.

Har du dessutom erfarenhet från konsultrollen är det ett stort plus.

Vad kan vi erbjuda dig?
Som konsult på Elan erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största och mest attraktiva företag inom flera olika branscher. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter inom ett expansivt och lönsamt konsultföretag.

Elan har kontor över hela världen, med djup kunskap inom ditt område. Det finns alltså stora möjligheter att vi har det perfekta uppdraget för just dig och din karriär.

Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Publiceringsdatum
2007-10-24

Så ansöker du
Ansökan sker genom att du registrerar dig på www.elanit.se och koppla din ansökan till den aktuella tjänsten eller så märker du ansökan "Service Manager" och skickar den till consulting@elanit.se .

Frågor om tjänsten besvaras av Henrik Bodin per e-post, henrik.bodin@elanit.se , eller via telefon på 08-508 954 73.

Intervjuer kommer att ske löpande varpå vi önskar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

Om Elan
Elan är marknadsplatsen för IT-kompetens - ett av världens ledande konsult- och bemanningsföretag inom IT. Vi hyr ut konsulter och rekryterar personal inom projektledning, systemutveckling, affärssystem, infrastruktur, användarsupport, databasadministration, kravhantering och IT-arkitektur. En stor del av vår verksamhet är inriktad på outsourcing av lösningar inom kompetensförsörjning.

Elan finns på 55 orter i 16 länder med en global omsättning på nära en halv miljard euro och en årlig tillväxt på 25 %. Vi har över 7 000 konsulter och förmedlar rekryteringar till 10 000 företag världen över. I Sverige finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö och Växjö med totalt 900 medarbetare. Läs mer på www.elanit.se .

Anställningstyp/arbetstider
Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Kontakt
Henrik Bodin , 070-375 43 78

Så ansöker du
Ansök via vår Webb-plats:
http://www.manpower.se/MPNet3/Content.asp?NodeRef=JOB_SHOW_CAND&Ref=SWEDEN_NORDIC&JobID=379521

Sista ansökningsdag 2007-11-05

Företag
Elan IT
• .
Mer information på www.elanit.se

Jobbnummer
34686

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

 

Prenumerera på jobb från Elan IT

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Elan IT: