Ekonomisk förvaltare till Restate Bjurfors Isaksson Partners AB

serveOffice ab / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
2016-07-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomisk förvaltare till Restate Bjurfors Isaksson Partners AB" (publicerad 2016-08-09) ⬅️


Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos serveOffice ab i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Restate är ett konsultföretag inom fastighetsområdet. Företagets kärnverksamhet är konsultation och rådgivning vid ombildning av hyresrätter till bostadsrätter samt vid nyproduktion av bostadsrätter. Företaget erbjuder även ekonomisk och teknisk fastighetsförvaltning , byggprojektledning, juridiska tjänster inom fastighetsrätt samt förmedling av hyresfastigheter och bostadsrätter.

Restate har ca 35 anställda och sitter i fräscha lokaler mitt på Kungsgatan i centrala Stockholm.

serveOffice ab har fått det ärofyllda uppdraget att för Restate Bjurfors Isaksson
Partners AB räkning rekrytera en redovisningsekonom på heltid.

Publiceringsdatum
2016-07-11

Dina arbetsuppgifter
Är du en engagerad redovisningsekonom/ekonomisk förvaltare som brinner för redovisning och bostadsrätter? Då hoppas vi att du är intresserad av att komplettera vårt team! Hos de flesta av våra kunder sköter vi det mesta som har med redovisning och ekonomi att göra, allt från löpande redovisning, fakturering och vidarefakturering, skattedeklaration och fastighetsdeklaration, till månadsavstämningar, budgetarbete, bokslut, årsredovisning och inkomstdeklaration. I arbetet ingår även kundkontakter med bostadsrättsstyrelser, leda budgetmöten med föreningar och medverka på föreningsstämmor.

Varje förenings redovisning och ekonomi är unik och ska därför också få genuint och engagerat bemötande, vid varje kontakt. Du kommer att vara del av ett team där stora möjligheter till självständigt arbete ges. Tjänsten innebär nära kontakt med bostadsrättsföreningarna.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har ungefär 10 års erfarenhet av redovisningsarbete från början till slut och dessutom har erfarenhet av ekonomisk förvaltning av bostadsrättsföreningar. Det är viktigt att du har stor vana att hantera flera bolag/föreningar parallellt.
Du har goda kunskaper i löpande bokföring och även boksluts- och deklarationsarbete. Erfarenhet av Vismas olika program är meriterande och har du erfarenhet av fakturascanningsprogrammet Approve-IT är det mycket meriterande.
Du pratar och skriver flytande svenska och har lätt att formulera dig i skrift.
Du trivs med att ha mycket kundkontakt och att samarbeta i grupp.

Som person är det viktigt att du är ordningssam, strukturerad och ansvarsfull.
Du är självständig och tar gärna initiativ till förbättringar och effektiviseringar.
Då ingen dag är den andra riktigt lik och arbetet innebär varierande arbetsuppgifter klarar du att hantera många angelägenheter samtidigt och förstår vikten av att prioritera.

Vi erbjuder dig
Ett mångsidigt arbete i en spännande bransch hos ett företag som är under utveckling och expansion. Vi erbjuder en trivsam och utvecklande arbetsplats i fina och ljusa lokaler och dessutom med trevliga kollegor och ett öppet arbetsklimat.

Ansökan och kontakt
Låter det intressant? Ansök enligt nedan. Sista ansökningsdag 2016-08-31.
Vänta inte med din ansökan då urval sker löpande.

Välkommen!

Arbetsort: Stockholm
Anställningsgrad: Heltid

Varaktighet, arbetstid
Heltid Rekrytering

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Cissi Silvstam, Konsultchef 070-564 13 70

Företag
ServeOffice AB

Adress
ServeOffice AB
Box 617
19126 Sollentuna

Kontorsadress
Box 617 19126 Sollentuna

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2949980

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från serveOffice ab

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos serveOffice ab: