Ekonomikonsult-Credit Controlling

Ps Partner AB / Organisationsutvecklarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ps Partner AB i Malmö, Lund, Landskrona, Helsingborg, Ystad eller i hela Sverige

Rätt person på rätt plats är en självklarhet i alla framgångsrika företag. Att dessutom ha denna person på plats i rätt tid och i rätt situation är något vi sedan starten 2010 hjälpt många kunder med på PS Partner och via vårt konsultbolag, PS Interim.

PS Interim erbjuder en snabb och effektiv lösning för att få in kompetent personal när det tex uppstår luckor vid sjukskrivningar, föräldraledighet eller arbetstoppar.

Vi är ett auktoriserat bolag inom bemanning och vi har kollektivavtal med Unionen.

PS Partner - din partner för Executive Search I Rekrytering I Interim I Coaching I Omställning för Chefer & Specialister.

Vi har idag kontor i Göteborg, Stockholm och Malmö.

Main Purpose of the Role

The main assignment is at least 12 months and shall support and coordinate credit controlling activities within the Nordic branches (Sweden, Denmark and Norway). The office is in Lund.

Main Responsibilities:

• Making sure our dealer's AP matches our AR and that our statements are in order
• Main contact for dealer queries (phone, e-mail)
• Main contact towards our SSC:s in Poland and India, within area of responsibility
• Regular monitoring of our dealer's credit worthiness
• Handle the dunning and statement process
• Regular and ad hoc reporting of AR status and overdues
• Evaluate our current process and suggest improvements going forward
• Give input to the company 's Nordic's Credit policy
• Responsible for our bank warranty process (monitor status, storage, etc)
• Potential project / implementation leader of new process and/or partnership

Qualifications, knowledge, skills and experience required:

• Accounting and Credit controlling experience is required
• High level of responsibly and coordination of the assigned activities
• Good knowledge of SAP/FI and MS office

Personal skills

• The role will suit someone who is flexible, well-organised and excellent in problem solving
• High social skills and understanding of customers perspective
• Understanding of credit risk
• Takes initiatives to act and demonstrates open and clear communication skills
• Works well under pressure and tight deadlines; planning and prioritizing time efficiently whilst maintaining quality
• Strong team player with an enthusiastic, Can-Do approach and self-motivated

Welcome with your application as soon as possible. We work with an ongoing selection. If you have any questions about the role or process, you are welcome to contact Kristina Lundin Medved at +46 70 6302805 or kristina.lundinmedvedspartner.se

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2020-10-13

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-10-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ps Partner AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Ps Partner AB (org.nr 556816-1961)

Arbetsplats
PS Partner AB

Jobbnummer
5398848

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ps Partner AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ps Partner AB: