Ekonomikonsult med erfarenhet av arbete i IFS

Xtra personal / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Xtra personal i Stockholm, Solna, Sollentuna, Tyresö, Södertälje eller i hela Sverige

Xtra personal

Publiceringsdatum
2011-09-05

Om företaget
Är Du en duktig ekonom och har arbetat i IFS affärssystem? Då har vi jobbet för Dig!

Om företaget
Xtra Office är ett bemanning och rekryteringsföretag med tjänster inom ekonomi- och administration.
Behovet av IFS kompetens är stort bland våra kunder och vi söker därför dig med erfarenhet från detta system. Xtra Office har nära kontakt med flera etablerade företag, vilket ger dig som konsult ett trygga och långsiktiga uppdrag, där du kan utvecklas och bygga vidare på din karriär. Du kommer få möjlighet att arbeta ute hos någon av våra kunder i Norra Stockholm. Våra kunder finns i flera branscher och är genomgående medelstora till stora företag med en etablerad ekonomiavdelning, där du kan bli en viktig kompetens.

Arbetsuppgifter
Då behovet av IFS-ekonomer finns hos flera av våra kunder, har vi, beroende på dina tidigare erfarenheter möjlighet att erbjuda dig ett uppdrag med utvecklande arbetsuppgifter.
Dina arbetsuppgifter innefattar löpande bokföring, anläggningsregister, kontering av fakturor, avstämningar, samt månads och årsbokslut. Arbetet sker i IFS samt i Officepaketet i allmänhet och Excel i synnerhet.

Profil
Vi söker dig med ett par års arbetslivserfarenhet inom ekonomi. Du har även en utbildningsbakgrund inom ekonomi och skall har arbetat med IFS affärssystem Vidare är du en van användare av Officepaketet. Det är mycket mediterande om du har arbetat med anläggningsregister i IFS tidigare, samt ett pluss om du även har erfarenhet från månads och årsbokslut.
Som person är det viktigt att du tycker det är roligt med siffror och ekonomi och vill fortsätta utvecklas inom detta område. Du är flexibel och har lätt att komma in i nya miljöer och verksamheter.
Som konsult hos Xtra Office blir vi din arbetsgivare och du får tillgång till uppdrag hos våra kunder. Vi har även många rekryteringsuppdrag, som gör det möjligt att få anställning på kundföretaget. Vi hjälper dig få uppdrag eller anställning hos de mest spännande företagen.
Vidare får du en personlig konsultchef på Xtra Office och självklart är vi ett auktoriserat bemanningsföretag genom Almega. Vi ger bra anställningsvillkor och samarbetar även med underkonsulter.
Vi anställer löpande och ser fram emot din ansökan så snart som möjligt!
För mer info, välkommen kontakta
Alexander Adolfsson 072-177 52 29
Du ansöker genom att besöka www.xtra.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-10-10
Ange följande referens när du ansöker: 645
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Alexander Adolfsson, 072-177 52 29, alexander.adolfsson@xtra.se

Företag
Xtra personal

Adress
Xtra personal
Lindholmspiren 9
41756 Göteborg

Jobbnummer
1020857

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Xtra personal

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Xtra personal: