Ekonomihandläggare sökes omgående på 50% till välkänd myndighet
Bemannia Kontor / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vi på Bemannia söker nu en konsult för ett uppdrag inom administration och ekonomi hos vår kund i Stockholm. Uppdraget är på deltid, ca 50%, men kan eventuellt öka till viss del i omfattning. Uppdraget kommer att starta omgående för att pågå till juni 2018. Du kommer att anställas av Bemannia och vara uthyrd till vår kund under uppdraget.
Dina arbetsuppgifter:
Du kommet att avlasta en specifik avdelning hos vår kund inom varierande ekonomiska och administrativa uppgifter. Detta inkluderar allt från ekonomiadministration t.ex. fakturering och framtagande av statistik till att ta anteckningar på styrelsemöten. På arbetsplatsen arbetar man även i ett mindre team där uppgifter som fakturering mot kund ingår vilket ytterligare kräver struktur och noggrannhet. Du kommer även arbeta med Office-paketet t.ex. vid skapande av presentationsmaterial som vanligtvis görs med Powerpoint och vid anteckningar som förs i Word.
Dina kvalifikationer:
• Gymnasieutbildning inom ekonomi eller motsvarande
• Minst 5 års erfarenhet inom yrket alternativt högskoleutbildning och 1-3 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
• Kunskaper i affärssystemet Agresso eller liknande system
• Goda kunskaper i Excel, Word, Powerpoint och Outlook
Dina personliga egenskaper:
Då verksamheten både levererar tjänster internt och till externa beställare behöver man vara lyhörd, noggrann och kommunikativ, Vidare har du ett intresse för siffror och värdesätter en arbetsplats där man både arbetar självständigt och i team.
Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, fö
rnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på
jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Våra tjänster finner du på följande sida
Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.
Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.
Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2017-12-05ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKajsa Lidén
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 3839123
Observera att sista ansökningsdag har passerat.