Ekonomicontroller sökes till Strängnäs
Bemannia Kontor AB / Controllerjobb / Strängnäs
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla controllerjobb i Strängnäs,
Knivsta,
Enköping,
Eskilstuna,
Nykvarn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Strängnäs,
Knivsta,
Enköping,
Eskilstuna,
Nykvarn eller i
hela Sverige Har du erfarenhet från kommun som ekonomicontroller och en relevant utbildning? Sök till tjänsten redan idag. Rekrytering sker löpande och uppdraget kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
Om uppdraget
Uppdraget beräknas starta omgående och 3 månader fram, med möjligheter till förlängning. Placeringsort: Strängnäs. Tjänstgöringsgrad: Heltid
Publiceringsdatum2022-09-21Arbetsuppgifter• Medverka i boksluts- och budgetarbetare och vara stöd vid budgetering och uppföljning av budget
• Tillsammans med verksamheten analysera ekonomiskt utfall och ta fram prognos
• Fungera som rådgivare och diskussionspartner i frågor som rör verksamheternas ekonomi
• Göra utredningar och skriva rapporter
• Medverka vid informationstillfällen och utbildningar inom ekonomiområdet
Kvalifikationer• Utbildning: Högskola, ekonomi
• Erfarenhet från kommun som ekonomicontroller, stor vana av att självständigt hantera uppgifter som redovisning, budget, uppföljning, rapportering och bokslut
• Stor vana av att självständigt bygga upp nya funktioner och processer kopplat till ekonomifunktionen
• Erfarenhet av att arbeta i Agresso/Unit4
• Önskvärda egenskaper: Snabbt kunna sätta sig in i arbetsuppgifterna, noggrann, lätt för att följa och ta till sig instruktioner
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare:
nadine.ayari@bemannia.seFör generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2023-03-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBemannia Kontor AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476),
https://www.bemannia.se Arbetsplats Bemannia
Kontakt Nadine Ayari
nadine.ayari@bemannia.se Jobbnummer 7000131
Observera att sista ansökningsdag har passerat.