Ekonomichef till vår kund i söderort

Arena Personal Sverige AB / Ekonomichefsjobb / Botkyrka
2020-01-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomichef till vår kund i söderort" (publicerad 2020-01-24) ⬅️


Visa alla ekonomichefsjobb i Botkyrka, Salem, Ekerö, Huddinge, Södertälje eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Botkyrka, Salem, Ekerö, Huddinge, Södertälje eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2020-01-17

Om tjänsten
Till vår kund i söderort söker vi en ekonomichef

Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd hos Arena Personal men arbetar ute hos vår kund. Uppdraget beräknas starta så fort som möjligt och pågå i ca 4 månader med möjlighet till förlängning.
Arbetstiden är förlagd till kontorstider under vardagar måndag-fredag.

I ditt dagliga arbete kommer du att arbetsleda en arbetsgrupp på 12 personer.
Tillsammans med dina kollegor i teamet kommer du att planera arbetet i gruppen, både för vår kund och för koncernen i stort.
Ni kommer även arbeta tillsammans i gemensamma projekt inom ekonomiområdet.

I rollen ingår även att kvalitetssäkra och utveckla ekonomiska processer, rutiner och metoder samt vara rådgivande åt verksamheten inom ekonomiområdet.
Du kommer även att redovisa avdelningens arbete inom ekonomiområdet internt på företaget och för ledningsgruppen.

Även andra ekonomirelaterade uppgifter kan tillkomma.

Profil
För att vara aktuell för denna tjänst skall du ha tidigare erfarenhet från att ha arbetat som ekonomichef.
Du har goda ledaregenskaper och har tidigare erfarenhet från att leda en arbetsgrupp.
Vi ser gärna att du har akademisk examen med inriktning mot ekonomi.
Det är en stark merit om du har flera års erfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete som uppföljning, redovisning och ekonomistyrning.

Vi vill även att du har goda kunskaper i svenska och engelska språket när det gäller tal och skrift.
Vi tror även att du har stor vana från att ha arbetat i olika affärssystem och goda kunskaper i MS Office och framförallt i Excel.

Du trivs att arbeta i en föränderlig miljö och att bidra till en ständig utveckling.
Du har mycket god social kompetens, är lösningsorienterad, ansvarstagande, självgående, pålitlig och kommunikativ.
Du har ett starkt eget driv, är noggrann och välorganiserad.

Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Arena Personal Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "7080".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Arena Personal Sverige AB (org.nr 556606-1916), http://www.arenapersonal.com

Jobbnummer
5048150

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: