Ekonomiassistenter till Inhouse konsultuppdrag
Inhouse AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Inhouse AB
Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.
Om kunden / About the Client
I rollen som uthyrd ställs det höga krav på flexibilitet och lyhördhet. På Inhouse får du möjligheten att arbeta hos intressanta kunder. Vi erbjuder dig spännande möjligheter att arbeta på en ekonomifunktion i olika branscher och verksamheter där du kan utvecklas.
Arbetsbeskrivning / Work Description
Som ekonomiassistent kommer du att sköta den löpande bokföring, kundreskontra- och /eller leverantörsreskontra, betalningar, avstämningar mm. Vidare sköter du administrationen av kundfakturor, både till svenska och utländska kunder. Arbetet innefattar fakturahantering, samt uppföljning i ekonomisystemet. Allmänna administrativa uppgifter inom ekonomi samt sortering och arkivering kommer också ingå. Meriterande om du har arbetat med lön.
Din profil / Your profile
Vi söker dig som är gymnasieekonom, gärna YH-utbildning eller en eftergymnasial påbyggnadsutbildning. Du har minst 1 års yrkeserfarenhet från en ekonomiavdelning, kanske i kombination med administrativa uppgifter. Vi förutsätter att du har grundläggande kunskaper i Ms Excel och erfarenhet av något av de vanliga ekonomisystemen.
Du ansvarstagande, noggrann, strukturerad och har hög social kompetens som har lätt för att samarbeta med andra.
Övrigt / Other
Vi ser gärna att du är tillgänglig omgående. Är detta något för dig? Välkommen att fylla i din ansökan genom att bifoga CV och personligt brev via länken nedan. Intervjuer kommer att ske löpande.
Jobbcoaching / Prenumerationstjänst
Inhouse erbjuder karriär- eller jobbcoaching för dig som är arbetssökande.
För mer information besök: title="Coaching" target="new">
www.inhouse.se/coachingGlöm inte att registrera dig på vår hemsida. Genom att skapa en profil och aktivera Prenumerationstjänsten Match Mail får du information om nya tjänster och uppdrag via mail i samma stund som de publiceras på vår hemsida.
Prenumerationen styrs enbart av yrkeskategorier, vilket innebär att du kommer att få mail om uppdrag som gäller både hel/deltid samt uthyrning/fast rekrytering. Registrera dig på: title="Registrera" target="new">
www.inhouse.se/registrera/Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på
08-52 22 33 25 eller
info@inhouse.seFör frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.
Välkommen!
Publiceringsdatum2013-08-22Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-09-15
Ange följande referens när du ansöker: 671
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKatharina Andersson
katharina.andersson@inhouse.seFöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm
Jobbnummer 1632989
Observera att sista ansökningsdag har passerat.