Ekonomiassistenter sökes för deltidsuppdrag!

Inhouse AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Arbetsbeskrivning / Work Description

Inhouse söker nu för våra kunders räkning ekonomiassistenter på deltid, 50-75%. Vi söker dig som är en driven och framåt ekonomiassistent med kunskap i löpande bokföring, kundreskontra- och /eller leverantörsreskontra, betalningar, avstämningar osv.

Som ekonomiassistent ansvarar du ofta för administrationen av kundfakturor, både till svenska och utländska kunder. Ditt dagliga arbete kan även innefatta fakturahantering, samt uppföljning i ekonomisystemet. Vidare ingår allmänna administrativa uppgifter inom ekonomi, sortering och arkivering samt administrativa uppgifter beroende på våra kunders behov!

Din profil / Your profile

Du som är minst gymnasieekonom, gärna med en eftergymnasial påbyggnadsutbildning och har ett brinnande intresse för ekonomi ska söka till oss! Vi ser gärna att du har minst tre års erfarenhet av brett ekonomiarbete, gärna i kombination med administrativa uppgifter och har god förståelse för det ekonomiska arbetet. För att snabbt kunna sätta sig in i våra kunders vardag har du grundläggande kunskaper i Ms Excel.

Som person är du driven, noggrann och proaktiv. Du är självgående och har lätt för att prioritera. Vidare är du prestigelös och har lätt för att samarbeta. Du är social, framåt och har en hög känsla för service.

Övrigt / Other

Vi söker medarbetare för kortare och längre uppdrag på deltid (50-75%) till våra kundföretag.

Låter detta som någonting för dig? Ansök via länken nedan. Intervjuer kommer att ske löpande. Vid frågor kontakta Elin Siggelin på elin.siggelin@inhouse.se .

Om Inhouse / About Inhouse

INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Tekniskt problem med din ansökan?

För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) "/ " " \".
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Publiceringsdatum
2015-07-16

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-08-23
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1222
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elin Siggelin elin.siggelin@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm

Kontorsadress
Grev Turegatan 30, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2341682

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: