Ekonomiassistenter

Staria Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Staria Sweden AB i Göteborg, Stockholm eller i hela Sverige

Är du redo för nästa steg i din karriär, vill utvecklas och brinner för kundservice? Härligt...då har du hittat rätt!...Kom och jobba med oss, ett härligt team i hjärtat av Göteborg.Staria Sweden AB växer och vi söker nu fler ekonomiassistenter till vårt kontor i centrala Göteborg. Anställningen är en heltids tillsvidareanställning med flexibelt arbete som gör det möjligt att även jobba viss tid på distans.Hur kommer dina arbetsdagar att se ut?Våra kunder är starka tillväxtföretag vars vardag består av positiva förändringar som vi får vara med om. Du kommer att arbeta i nära samarbete med våra kunder och stödja dem i deras verksamhet med din ekonomiska expertis. På denna tjänsten kommer du att ta hand om våra kunders kund och leverantörsfakturor, och kommer även att ha chansen att vara med i hela den ekonomiska processen. Du kommer aktivt att ha kontakt med våra kunder och erbjuda dom den bästa servicen.Vem söker vi?Vi söker dig som har en ekonomisk utbildning och har erfarenhet av kund och leverantörsreskontra. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från reskontra så att du kan jobba självständigt men också är villig att ta tag i nya utmaningar i framtiden och vill utvecklas i din roll som ekonomiassistent.Vi värdesätter om du är entusiastiskt och brinner för ditt yrke då servicen till våra kunder är jätte viktig.Du behöver ha mycket goda kunskaper i både det svenska och engelska språket, kunna uttrycka dig i både tal och skrift. Ett stort plus är om du kan ytterligare något av våra nordiska språk såsom Danska och Norska då vi samarbetar mycket inom norden.Som person ser vi gärna att du är ansvarsfull och ödmjuk eftersom vi samarbetar mycket både inom teamet och inom koncernen. Att du trivs med självständigt arbete men även har lätt för samarbete i ett team.Vad erbjuder vi dig?Arbeta i en internationell miljö och lära dig kund och leverantörsreskontra för olika länderStarkt stöd från teamet och arbetsgruppen då vi bryr oss om varandraInternationella kund och leverantörsreskontra relaterade utbildningar samt andra utbildningarEn anställning med moderna finansiella lösningarMöjlighet att påverka dina arbetsuppgifter och stärka dina färdigheterDistansarbete samt flextidPersonalförmånerHur ansöker du till denna tjänsten?Visst låter detta intressant, välkommen att söka så att just du kan ingå i vårt professionella team. Ansöker gör du på svenska eller engelska i vårt rekryteringssystem senast 08.05.2019. Berätta vem du är, om din kompetens, samt vad som motiverar dig i ditt arbete. Vi är även tacksamma om du berättar när du kan tillträda tjänsten samt lämna löneanspråk.Vi kommer att gå igenom ansökningarna löpande och tvekar inte att anställa rätt person direkt. Välkommen med din ansökan och kontakta gärna oss om du har några frågor.Kontaktuppgifter vid frågorSatu KuokkanenDirector Financial Services+358 449751464satu.kuokkanen@staria.comAnsök mellan 2019-04-08 och 2019-05-08Typ av anställning: en heltids tillsvidareanställningStaria ABStaria är ett internationellt konsultföretag och en ledande leverantör av NetSuite ERP i Norden. Staria Sweden är ett dotterbolag till vår moder i Finland, där företaget också grundades 2003. Vår unika kombination av specialkompetens inom verksamhetsutveckling, internationell finansiell administration och NetSuite ERP gör att vi kan stödja våra kunder i alla skeden av deras tillväxtresa. Vårt uppdrag är att hjälpa nordiska tillväxtföretagskunder att erövra världen. Vi är nu 170 anställda i koncernen, spridda på kontor runtom i världen. Vi växer stadigt och letar ständigt efter nästa möjlighet, vare sig det är en geografisk expansion, en ny teknologi eller helt enkelt nästa stjärna till teamet. Vår starka kultur grundas i att vi alltid bygger långsiktiga relationer, med våra kunder men också med våra medarbetare som en del av Stariafamiljen. Vi är positiva och älskar att dela med oss av kunskap. Som konsult hos oss deltar du med erfarna kollegor i spännande och utmanande projekt. Våra kunder är tillväxtstjärnor och hos oss får du en unik möjlighet att jobba med företag som utmanar normen och driver förändring. Vi jobbar med allt från startups och medelstora företag till börsnoterade företag och franchise-kedjor. Den gemensamma nämnaren är att våra kunder söker tillväxt och utveckling. Vi avnjuter korta beslutsled, hos oss blir du hörd och sedd och får en möjlighet att snabbt bygga en karriär i önskad riktning.Rapportera det här jobbet

Publiceringsdatum
2019-04-08

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Staria Sweden AB

Kontorsadress
Kungsportsavenyn 21

Jobbnummer
4719957

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Staria Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Staria Sweden AB: