Ekonomiassistent/utbildningsadministratör deltid 75%, Södermalm

Avanzera Bemanning AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Avanzera Bemanning

Vårt uppdrag:
Till ett långt uppdrag hos en av våra kunder söker vi en kunnig ekonomiassistent som även är duktig på administration.

Uppdraget ska påbörjas i början på april och beräknas pågå ca 1 år, under en föräldraledighet. Arbetsplatsen är på Södermalm i Stockholm.

Kunden är en stiftelse som bedriver specialistutbildning. Arbetstiderna är vardagar 08.30 - 15.00. Sommaruppehåll 8 veckor samt uppehåll vid höst-, jul-, sport- och påsklov.

Som konsult i Avanzera har du fast månadslön oberoende av hur många arbetsdagar månaden innehåller. Lön utbetalas innevarande månad.

Publiceringsdatum
2013-03-05

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta över ett brett område med både ekonomi, utbildningsadministration och assistentuppgifter. Tyngdpunkten är ekonomi.

Exempel på arbetsuppgifter:

Ekonomi
• Leverantörsreskontra, kontera, scanna, bokföra betalningar.
• Kundreskontra, fakturera, bokföra inbetalningar, påminnelser, krav, avbetalningsplaner.
• Bokföring, avstämningar, periodicering, kontantkassa.

Utbildningsadministration
• Administrera intresseanmälningar gällande kurser
• Annonsering
• Boka lokaler
• Boka catering
• Beställa kursmaterial, kopiera, maila, scanna
• Assistera lärare med administration
• Sammanställa enkätsvar

Assistentuppgifter
• Posthantering
• Tillsyn av kopieringsmaskin, fylla på papper, kopiera
• Beställa kontorsmaterial
• Arkivering
• Telefon, telefonsvarare, mail

Vi ser gärna att du har arbetat med administration och har du erfarenhet från utbildningsadministration är det en fördel men ej krav.

Som person är du flexibel och serviceminded. Du trivs i det mindre företaget och är van att ta ett stort ansvar för helheten och rycka in där det behövs.

Bakgrund
Vi söker dig som har efterenhet av att arbeta som ekonomiassistent, gärna i mindre företag. Du har erfarenhet av liknade arbetsuppgifter och är van att arbeta självständigt med både kund- och leverantörsreskontra.

Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-03-06
Ange följande referens när du ansöker: 193
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Pernilla Molin

Företag
Avanzera Bemanning AB

Adress
Avanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm

Jobbnummer
1484332

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning AB: