Ekonomiassistent/utbildningsadministratör deltid 75%, Södermalm
Avanzera Bemanning AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Avanzera Bemanning
Vårt uppdrag:
Till ett långt uppdrag hos en av våra kunder söker vi en kunnig ekonomiassistent som även är duktig på administration.
Uppdraget ska påbörjas i början på april och beräknas pågå ca 1 år, under en föräldraledighet. Arbetsplatsen är på Södermalm i Stockholm.
Kunden är en stiftelse som bedriver specialistutbildning. Arbetstiderna är vardagar 08.30 - 15.00. Sommaruppehåll 8 veckor samt uppehåll vid höst-, jul-, sport- och påsklov.
Som konsult i Avanzera har du fast månadslön oberoende av hur många arbetsdagar månaden innehåller. Lön utbetalas innevarande månad.
Publiceringsdatum2013-03-05Dina arbetsuppgifterDu kommer att arbeta över ett brett område med både ekonomi, utbildningsadministration och assistentuppgifter. Tyngdpunkten är ekonomi.
Exempel på arbetsuppgifter:
Ekonomi
• Leverantörsreskontra, kontera, scanna, bokföra betalningar.
• Kundreskontra, fakturera, bokföra inbetalningar, påminnelser, krav, avbetalningsplaner.
• Bokföring, avstämningar, periodicering, kontantkassa.
Utbildningsadministration
• Administrera intresseanmälningar gällande kurser
• Annonsering
• Boka lokaler
• Boka catering
• Beställa kursmaterial, kopiera, maila, scanna
• Assistera lärare med administration
• Sammanställa enkätsvar
Assistentuppgifter
• Posthantering
• Tillsyn av kopieringsmaskin, fylla på papper, kopiera
• Beställa kontorsmaterial
• Arkivering
• Telefon, telefonsvarare, mail
Vi ser gärna att du har arbetat med administration och har du erfarenhet från utbildningsadministration är det en fördel men ej krav.
Som person är du flexibel och serviceminded. Du trivs i det mindre företaget och är van att ta ett stort ansvar för helheten och rycka in där det behövs.
BakgrundVi söker dig som har efterenhet av att arbeta som ekonomiassistent, gärna i mindre företag. Du har erfarenhet av liknade arbetsuppgifter och är van att arbeta självständigt med både kund- och leverantörsreskontra.
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på
www.avanzera.se eller
www.facebook.com/AvanzeraSå ansöker duSista dag att ansöka är 2013-03-06
Ange följande referens när du ansöker: 193
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPernilla Molin
FöretagAvanzera Bemanning AB
AdressAvanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm
Jobbnummer 1484332
Observera att sista ansökningsdag har passerat.