Ekonomiassistent till vårt nya huvudkontor i centrala Göteborg

OraSolv Clinics AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
2024-05-14


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos OraSolv Clinics AB i Göteborg, Mölndal, Alingsås, Borås, Uddevalla eller i hela Sverige

Vi på Happident arbetar för en ny, revolutionerande tandvårdsupplevelse. En miljö bort ifrån klinikdoft, hårda stolar och kala väntrum, Vi jobbar för att attrahera Sveriges mest framstående och engagerade medarbetare i kombination med den senaste teknologin. Helt enkelt en miljö där patienter erbjuds en kundupplevelse i världsklass.Om HappidentHappident är den tredje största privata tandvårdskedjan i Sverige med kliniker i alla Sveriges storstäder. Vi är på en utvecklingsresa tillsammans och har målsättningen att inom de närmaste åren både utveckla och expandera verksamheten. Happident är grundat av tandläkare och ägs av tandläkare med många års erfarenhet av att bedriva kvalitativ och heltäckande tandvård i Sverige och internationellt. Kliniskt fokus genomsyrar hela vår verksamhet och vi har ambitionen att bygga den bästa arbetsplatsen för våra anställda. Genom vår unika "klustermodell" kan vi tillgodose alla våra patienters behov samtidigt som vi skapar unika karriärmöjligheter för alla våra medarbetare.

Publiceringsdatum
2024-05-14

Dina arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent arbetar du med den löpande redovisningen och övrig ekonomi i en företagsgrupp som är under stark tillväxt. Det är en stimulerande tjänst där du ges möjlighet att utvecklas och där du blir en viktig representant för gruppens fortsatta utveckling. Det är en bred och utmanande roll som bland annat innebär löpande hantering av kund- och leverantörsreskontra, kravhantering, betalningar, avstämning av balans- och resultatrapporter samt löpande bokföring. Tjänsten är placerad på kontoret i centrala Göteborg.
Vem är du?
Vi söker en ekonomiassistent till vår ekonomiavdelning som ska avlasta övriga kollegor med administrativa arbetsuppgifter. Du har som lägst en avslutad gymnasieutbildning och gärna tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter. Du är en god kommunikatör som har mycket goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift samt hanterar MS Office-paketet utan svårigheter. Vi söker dig som har en förmåga att självständigt planera och driva ditt arbete och kan prioritera när det behövs. Du är öppen, positiv, social och trivs i rollen som administratör och med att ge god service och ha många bollar i luften. Du är vidare stresstålig och flexibel samt ska kunna arbeta lika bra i grupp som självständigt. Stor vikt kommer läggas vid personliga egenskaper.
Vad kan vi erbjuda?
Ett stort eget ansvar över dina arbetsuppgifter
Generösa förmåner
Härliga kollegor
Varierande arbetsuppgifter

Du kommer att arbeta inom ett affärsområde med korta beslutsvägar och med en prestigelös atmosfär. Du kommer att ingå i ett härligt och kompetent gäng som arbetar tillsammans för att uppnå bästa resultat.

Så ansöker du
För mer information kring tjänsten är du välkommen att kontakta Lina Merits, Redovisningschef, lina.merits@happident.se. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Varmt välkommen med din ansökan!
Praktisk informationStart: Omgående eller enligt överenskommelse.Omfattning: Heltid.Placering: Stampgatan 14, Göteborg

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Orasolv Clinics AB (org.nr 556757-3612), https://happident.se/

Arbetsplats
Happident

Kontakt
Lina Merits
lina.merits@happident.se

Jobbnummer
8678478


Prenumerera på jobb från OraSolv Clinics AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos OraSolv Clinics AB: