Ekonomiassistent till vår kundreskontra!(kista)

Office Management Sharp Center AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Management Sharp Center AB i Stockholm, Strängnäs, Uppsala, Enköping, Västerås eller i hela Sverige

OFFICE Management är en av Sveriges ledande leverantörer inom sina affärsområden - Dokumenthantering, Videokonferens, IT-drift, Telekommunikation och Förbrukningsvaror. Vi erbjuder ett brett urval av produkter, och samarbetar med marknadens bästa leverantörer och enbart välkända varumärken. Idag finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala och Oslo med ca 300 anställda. Med en omsättning 2011 på 650 miljoner så är vi en organisation som kännetecknas av driv, framåtanda och gemenskap. Mer information finner du på www.officemanagement.se

Vi söker nu förstärkning av en noggrann och positiv ekonomiassistent som kan komma in och förstärka upp vår ekonomiavdelning omgående.

På vår ekonomiavdelning ser vi till att rätt siffror hamnar på rätt plats, att vi betalar och får betalt i tid och att allt är i sin ordning, därför är du en viktig pusselbit i vår verksamhet.

Du arbetar självständigt med både kundreskontra för några av bolagen i koncernen.

Dina primära arbetsuppgifter kommer att vara kontakter med interna och externa kunder via mail och telefon, fakturering, bevakningar av betalningar. Vi arbetar i Visma Business.

Du blir en del av ett kompetent, trevligt och engagerat gäng på ett företag där vi alltid har nära till skratt och sätter våra kunder och leverantörer i fokus.

Tjänsten är på heltid med arbetstid 08:00-17:00 måndag-fredag och det förekommer arbetstoppar när viss övertid kan krävas.

Personbeskrivning

Vi söker dig som har minst 5 års tidigare erfarenhet av arbete på en ekonomiavdelning varav minst 3 års erfarenhet av kundresk. Du har någon form av ekonomisk utbildning motsvarande minst gymnasieekonom. Du är van vid att arbeta på en avdelning med högt tempo och trivs när det händer saker. Då arbetet innebär mycket kundkontakter är det viktigt att du trivs med det och att du är en service- och lösningsinriktad person.

Mycket meriterande i denna rekryteringsprocess är om du har tidigare erfarenhet av redovisning samt erfarenhet av Visma Business.

Egenskaper som vi värdesätter är att du är ansvarstagande, noggrann, flexibel och att du klarar av perioder av hög arbetsbelastning.

God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift är ett krav och då vi arbetar för en rökfri arbetsmiljö söker vi dessutom dig som är icke-rökare.

Är du den vi söker kan vi erbjuda dig ett arbete på ett växande företag med god ekonomi, roliga personalevent, förmåner och minst ett skratt om dagen.

Publiceringsdatum
2012-12-18

Så ansöker du
Skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor är du välkommen att kontakta Mari Larsson HR-Chef eller Fatima Lindberg Avdelningschef. Frågor besvaras via mail: mari.larsson@officemanagement.se samt fatima.lindberg@officemanagement.se

Välkommen till vår framtid!

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-02-16
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mari Larsson 08-734 30 00

Företag
OFFICE Management Sharp Center AB

Adress
OFFICE Management Sharp Center AB
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista

Jobbnummer
1420146

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Management Sharp Center AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Management Sharp Center AB: