Ekonomiassistent till uppdrag i Kungsbacka!

Ogunsen AB (publ) / Ekonomiassistentjobb / Kungsbacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Kungsbacka, Mölndal, Göteborg, Härryda, Partille eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Kungsbacka, Mölndal, Göteborg, Härryda, Partille eller i hela Sverige

Är du tillgänglig omgående och till mitten av september? Är du dessutom en kommunikativ teamplayer som gärna hugger i där det behövs? Då är detta tjänsten för dig!

Till en av våra kunder i Kungsbacka söker vi en ekonomiassistent som vill arbeta 100 %. Du kommer att ingå i ett ekonomiteam om nio personer och ditt fokusområde kommer vara hantering av leverantörsreskontran.

Publiceringsdatum
2022-03-04

Dina arbetsuppgifter
• Hantering av inflödet av scannade leverantörsfakturor och omkostnadsfakturor, åtgärda felmeddelanden.

• Ordermatcha leverantörsfakturor.

• Skicka frågor kring prisdifferenser mellan inköpsorder och faktura för validering internt inom bolaget.

• Skicka frågor intern inom företagets olika delar vid fakturering av felaktiga kvantiteter eller artiklar.

• Löpande kontakt med leverantörer.

• Hantering av kreditar kopplade till leverantörsfakturor.

Vem söker vi?

Vi söker dig som är gymnasieekonom och med 1-2 års erfarenhet från större företag, där du har hanterat stora flöden av fakturor och är van vid moderna system med scanning- och fakturatolkning. Har du dessutom arbetat i IFS är det meriterande. Du har lätt för att ta dig an nya system och då du i din roll kommer att ha ett brett kontaktnät ser vi att du är en kommunikativ person som kan uttrycka dig väl på både svenska och engelska, i såväl tal som skrift.

För att trivas i rollen ser vi att du är en person som har förmågan att arbeta strukturerat och effektivt. Det krävs att du är noggrann och självgående i ditt arbete och kunna ta tag i olika arbetsuppgifter oavsett karaktär. Då det är många arbetsuppgifter som behöver göras är det viktigt att du har lätt för att prioritera om för att hålla dina deadlines.

Så ansöker du
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Amanda Karlsson på 076-647 16 53. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ogunsen AB (publ)

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929), http://www.sjr.se/

Arbetsplats
SJR

Kontakt
Amanda Karlsson
amanda.karlsson@sjr.se
076-647 16 53

Jobbnummer
6404924

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ogunsen AB (publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ogunsen AB (publ):