Ekonomiassistent till TradeDoubler

Placera Personal AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2011-08-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent till TradeDoubler" (publicerad 2011-08-24) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
TradeDoubler verkar på den dynamiska och snabbväxande marknaden för internetmarknadsföring i Europa, där de största annonsörerna återfinns inom konsumentinriktade branscher som resor, finans och detaljhandel.TradeDoublers kärnverksamhet är att förmedla annonser från annonsörer och mediebyråer till publishers som driver webbplatser.
Den ökade användningen av internet och e-handelns tillväxt har skapat en betydande marknad för tjänster och produkter relaterade till marknadsföring och försäljning på internet. Internet konkurrerar om annonsörernas budgetar med traditionella medier som tidningar, tidskrifter och TV. I allt fler länder och målgrupper har internetmarknadsföring idag större räckvidd än tv-reklam.
TradeDoubler bedriver verksamhet i 18 länder och når omkring 75 procent av Europas e-handelskonsumenter.
Tjänsten
Du kommer att arbeta i kundreskontrateamet som idag består av 2 personer. Tjänsten är ett uppdrag på 6 månader där du kommer att arbeta som inhyrd konsult via Placera Personal. Tradedoubler sitter i fräscha lokaler på Sveavägen 20, strax intill Hötorget. 

Publiceringsdatum
2011-08-10

Dina arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent arbetar du med följande uppgifter:
• Administrera inbetalningar från annonsörer
• Administrera utbetalningar till publishers
• Fakturering
• Avstämningar
• Support och service till övriga organisationen, framförallt till respektive dotterbolag samt ekononomifunktionen

Kvalifikationer
• Gymnasieekonom
• Minst 1-2 års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
• Flytande engelska och svenska i tal och skrift
• Goda kunskaper i Officepaketet, särskilt Excel
• Meriterande är kunskaper i spanska, tyska eller franska
• Erfarenhet från IFS är meriterande
 Vi söker dig som är serviceminded, flexibel och gillar att jobba i en fartfylld miljö. Du kan snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter, är noggrann och samtidigt van att arbeta mot deadlines. Arbetet kräver såväl självständighet som teamwork.
Låter detta som du? Skicka iså fall din ansökan omgående. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum

Arbetstider och omfattning
Heltid/ omgående - 2012-01-30

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-09-09
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Sarah Larsson, 08-58622724

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Jobbnummer
999192

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: