Ekonomiassistent till Tele2
Help at work / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2013-04-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent till Tele2" (publicerad 2013-05-02) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Help at work i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Sollentuna,
Täby eller i
hela Sverige Help at work
Vår kund
För Tele2 är kunniga medarbetare det viktigaste för framgången. De bryr sig om vem du är och på Tele2 kan du växa. Det som ständigt driver företaget framåt är deras unika företagskultur "the Tele2 Way" som bygger på följande värderingar - öppenhet, kostnadsmedvetenhet och flexibilitet. Oavsett var du arbetar i organisationen, kommer du att märka att rätt attityd och delaktighet i deras företagskultur är viktiga framgångsfaktorer i ditt arbete.
Till avdelningen för Transmission & Data Network söker vi nu en duktig och engagerad ekonomiassistent.
Transsmission & Data Network ansvarar för att planera, implementera och optimera nät och utrustningar för kapacitet och funktionalitet i Tele2s nationella nät. På avdelningen arbetar ca 30 personer uppdelade i 3 grupper. Du kommer att rapportera direkt till avdelningschefen.
Publiceringsdatum2013-04-09ArbetsuppgifterSom ekonomiassistent kommer du framförallt att ha följande arbetsuppgifter:
• Registrering, kontroll och uppföljning av inkommande fakturor.
• Sammanställning och uppföljning av utgående fakturering till systerbolag.
• Koordinera det administrativa ekonomiarbetet på avdelningen.
• Registrering och uppföljning i företagets anläggningsregister.
Tillsammans med avdelningschef och avdelningscontroller kommer du även att arbeta för ett optimera avdelningens eknomiska adminstration samt stötta avdelningens gruppchefer för att uppnå ett effektivt arbetsflöde.
ProfilDu har en akademisk utbildning med inriktning redovisning samt erfarenhet från liknande arbetsuppgifter sedan tidigare. Vidare har du datorvana och god kunskap i Microsoft Office. Då du kommer att ha en hel del kontakt med internationella leverantörer är det viktigt att du behärskar engelska i såväl tal som skrift.
Som person är du noggrann, pålitlig och tar egna initiativ i ditt arbete. Du tycker om att ha mycket att göra, har ett serviceinriktat sätt och en positiv inställning till ditt arbete.
Uppdragsstart i slutet av april. Uppdraget beräknas pågå under tre månader med goda chanser till förlängning.
Urval och intervjuer sker löpande så ansök redan idag till rekryteringskonsult Ida Tegner.
Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver - ja just det - hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst. Vi ses!
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-04-16
Ange följande referens när du ansöker: 344
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagHelp at work
AdressHelp at work
Kungsgatan 37, 4 tr
11156 Stockholm
Jobbnummer 1516153
Observera att sista ansökningsdag har passerat.