Ekonomiassistent till Swedavia sökes!
Clockwork Bemanning & Rekrytering AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Clockwork Bemanning & Rekrytering AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-01-09Om företagetHej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) - vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i "bättre-framtids-branschen". Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på
www.clockworkpeople.seArbetsuppgifterTill vår kund Swedavia söker vi en ekonomiassistent. Uppdraget förväntas starta i slutet av feb början av mars och sträcker sig till februari 2025. I din roll kommer du att vara spindeln i nätet som stöd till projektchef, controller och projektledare mfl. avseende koordinering, ekonomiadministration och administration. Du kommer bland annat hjälpa till med att ta fram konsultavrop och fakturainstruktioner. Tillsammans med controllern kommer ni jobba med ekonomistrukturen för hantering av fakturor. Du kommer vara referensperson för inkomna fakturor och kontera dem enligt ekonomistrukturen. Därefter följer du upp att projektmedlemmarna granskar och godkänner fakturor inkl fakturaunderlag som dagböcker. En del i det är att följa upp upparbetade kostnader på konsultavrop och sammanställa inköpsrapporter vilket ger dig en helhetsbild över alla konsulter. Det är en fördel om du är systematisk och kan ta fram effektiva rutiner. Arbetet innebär även exempelvis uppgifter som hantering av dokument i Antura, Scrive och externa program som tex entreprenörerna använder samt hantering av inköpsanmodan och inköpsorderbekräftelse, nya och utökningar.
ProfilVi söker dig som har tidigare erfarenhet av fakturahantering, administrativ erfarenhet och gärna tidigare erfarenhet av ekonomiassistent eller administratörs roller. Vi ser gärna att man har arbetat i affärssystem så som IFS tidigare samt projektsystem som Antura eller liknande.
Så ansöker duI denna tjänst blir du anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet. Hur går ansökningsprocessen till? Vi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Sofia Eriksson via mejl:
sofia.eriksson@clwork.se eller telefon 0708 - 21 53 41. Registrera din ansökan via
www.clockworkpersonal.se. Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-02-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "12778".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Clockwork Bemanning & Rekrytering AB (org.nr 556913-7325),
http://www.clockworkpersonal.se Arbetsplats Clockwork Uppland AB
Kontakt Sofia Eriksson
sofia.eriksson@clwork.se Jobbnummer 7321597
Observera att sista ansökningsdag har passerat.