Ekonomiassistent till sommaruppdrag på Hisingen

Ogunsen AB (publ) / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Till vår kund inom logistikbranschen söker vi nu en ekonomiassistent för ett uppdrag med omgående start. Uppdraget är på heltid fram till 31/8 med eventuell förlängning. Du kommer att ingå i ett team på 4 personer och arbetsplatsen är belägen på Hisingen i Göteborg.

Vad innebär rollen?
I rollen som ekonomiassistent kommer du främst att arbeta med kundreskontran hos vår kund.
Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat:

• Hantera inbetalningar

• Fakturering

• Påminnelsehantering och inkasso

• Kontakt med bank

• Löpande bokföring.

Vem söker vi?
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Troligtvis från något extrajobb eller sommarjobb. I rollen ingår både interna och externa kontakter så därav är goda kunskaper i svenska som såväl engelska ett krav. Har du ett intresse för och lätt att sätta dig in i system är det meriterande då man dagligen arbetar i flera olika system.

Vi tror att du är en nyfiken och driven person som trivs med att arbeta strukturerat och har lätt för att kommunicera med andra. För att passa i rollen är du också effektiv, tycker om att arbeta likväl i team som självständigt och har ett sinne för problemlösning.

Publiceringsdatum
2023-04-21

Så ansöker du
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Talent Acqusition Manager Frida Dalevik på 0702-071131. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929), http://www.sjr.se/

Arbetsplats
SJR

Kontakt
Frida Dalevik
frida.dalevik@sjr.se
0702-071131

Jobbnummer
7687888

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ogunsen AB (publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ogunsen AB (publ):