Ekonomiassistent till sommaruppdrag i Märsta

serveOffice ab / Ekonomiassistentjobb / Sigtuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Sigtuna, Österåker, Håbo, Upplands-Bro, Upplands Väsby eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos serveOffice ab i Sigtuna, Håbo, Upplands Väsby, Sollentuna, Järfälla eller i hela Sverige

Serveoffice är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som med passion och expertis levererat kvalitet i över 30 år. Vi rekryterar och tillsätter konsulter på tjänstemannasidan primärt inom kompetensområdena ekonomi, hr och lön. Serveoffice har de senaste fyra åren certifierats som en av Sveriges allra bästa arbetsplatser enligt undersöknings- och konsultföretag Great Place to Work.



Serveoffice har fått i uppdrag att hitta en Ekonomiassistent till vår kund i Märsta. Tjänsten är ett bemanningsuppdrag på deltid med start i mitten av juni och förväntas pågå till och med sista juli.

Arbetsbeskrivning
I rollen som Ekonomiassistent hos vår kund har du ansvar för delar av ekonomiprocessen samt posthanteringen. Mer detaljerat innebär tjänsten:
• Kontroll av truck- och terminalfakturor
• Kontering och bokföring av inkommande fakturor
• Registrering av in- och utbetalningar
• Betalning av inkommande fakturor
• Löpande bokföring
• Kan förekomma fakturering och kreditering

Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker efter dig som är i början av din karriär och har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi. Du får gärna har jobbat något år efter din examen i en roll som ekonomiassistent men du kan också vara nyutexaminerad men har då jobbat med liknande ekonomirelaterade arbetsuppgifter under studietiden. Du ska ha förståelse för det ekonomiska flödet och gärna ha arbetat i några olika system.
För att lyckas i rollen krävs att du kan formulera dig muntligt och skriftligt på svenska och engelska. Utöver det, är du väldigt noggrann samt lättlärd och strukturerad i ditt arbetssätt.
För att trivas i rollen är det av betydelse att kunna arbeta självständigt och kunna vara lösningsorienterad.

Som konsult hos Serveoffice erbjuder vi dig
Ett personligt företag som värderar relationer högst, oavsett om det är kunder, konsulter eller kandidater. Här får du engagerade kollegor och ledare som har förstått betydelsen av att ha personal som trivs och mår bra. Olika typer av aktiviteter anordnas flera gånger per termin för att skapa en härlig gemenskap och en "vi-känsla".
Vi har kollektivavtal och erbjuder ett brett förmånspaket och ett generöst friskvårdsbidrag. Viktigast av allt- vi erbjuder en bra arbetsplats med mycket skratt!

Ansökan och kontakt
Skicka in ditt cv och personliga brev enligt nedan. Urvalet görs löpande, vilket innebär att rollen kan komma att tillsättas innan annonseringstiden gått ut. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan endast via hemsidan. Frågor kring tjänsten besvaras av konsultchef Caroline Van Helleputte på 070-420 33 81 eller caroline.van.helleputte@serveoffice.se.

Om Serveoffice
Serveoffice är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som med passion och expertis levererat kvalitet i över 30 år. Vi rekryterar och tillsätter konsulter på tjänstemannasidan primärt inom kompetensområdena ekonomi, hr och lön. Serveoffice har de senaste fyra åren certifierats som en av Sveriges allra bästa arbetsplatser enligt undersöknings- och konsultföretag Great Place to Work.

Varaktighet, arbetstid
Deltid Sommarjobb

Publiceringsdatum
2022-04-19

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-05-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Serveoffice AB

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Serveoffice AB (org.nr 556418-1492), http://www.serveoffice.se

Jobbnummer
6549709

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från serveOffice ab

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos serveOffice ab: