Ekonomiassistent till snabbväxande företag

Bravura / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-07-06

Företaget
Företaget är snabbt växande och arbetar med konsulttjänster. Idag består företaget av ca 100 medarbetare fördelat på sina fyra kontor och verkar för att vara en attraktiv arbetsgivare för dig som är målmedveten och trivs i en profesionell arbetsmiljö. Du ges stora möjligheter till initiativtagande och ansvar och erbjuds möjlighet till både personlig utveckling och avancemang.

Dina arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent får du möjlighet att vara involverad i hela ekonomiarbetet. I arbetsuppgifterna ingår att sköta den löpande bokföringen, fakturering, kund- och leverantörsreskontra, inbetalningar, avstämningar, kvittohantering och övrig löpande bokföring. Även administrativt arbete såsom avtal och register samt att lägga in nya kunder ingår. Du kommer att vara behjälplig vid bokslut, moms- och skattedeklarationer och rapportering. Företaget använder Vismas programvaror för ekonomi- och lönehantering samt Excel. Tanken är att du från start ska vara självgående i rollen.

Kvalifikationer
• Akademisk utbildning eller motsvarande inom ekonomi/redovisning
• Några års erfarenhet inom kund- och leverantörsreskontra, löpande bokföring samt fakturering.
• Erfarenhet av arbete i ekonomisystem samt goda kunskaper i Excel
• Erfarenhet från arbete i Visma (meriterande)
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska.

Vi söker dig som hunnit skaffa dig erfarnhet inom områdena fakturering, bokföring, kund- och leverantörsreskontra samt kvittohantering. För att trivas i rollen ser vi att du är självgående, analytisk och noggrann. Du har en lösningsfokuserad inställning och är anpassningsbar samt arbetar med ett fördomsfritt förhållningssätt.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Fast lön

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: ekonomi, ekonomiassistent, ekonom, administration, Excel, kundreskontra, leverantörsreskontra, löpande bokföring, bokföring, assistent, heltid, kvittohantering

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-08-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Nicolin 08-40024050 kristina@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2942428

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: